"Molim te,Noel pusti me"-porsaputala sam. Strah je kolao moji venama.Nisam znala sto da ucinim.
" Nikad!Ti si moja!"-viknuo je. Bijes je isijavao iz njegovih ociju. Zasto bas ja?
"Noel smiri se molim te"-rekla sam. Podignula sam glavi gledajuci ga pravo u oci.
" Zar ti se ne svidjam? Hoces da vidis moju bol?"-viknuo je. Prepala sam se od jacine njegovog glasa.
"Noel! Nemoj"-rekla sam. Njegova ruka je bila na mojoj butini,sve blize mome medjunozju.
" Oprosti,malena"-prosaputao mi je u uho i poljubio me. Uhvatio me oko struka i ugurao u sobu. O ne zelim to!
"Noel molim te! Pricaj sa mnom"-rekla sam. Tako me je strah!.
Bacio me na krevet. Isuse moj pomozi mi. Skloni ga od mene. Stao je i gledao me. Moj ogrtac je bio na podu. Bila sam potpuno naga ispred stranca. Za mene je on stranac. Poceo je skidati svoju majicu i traperice. Stajao je ispred mene samo u boksericama.
" Pogledaj me,Anabell. Ne zelim da zatvaras te prekrasne oci"-rekao je ljutito. Otovrila sam oci. Isuse jos samo fali da me ubije. On nije normalan!.
"Noel sto radis to ?"-rekla sam. Okrenuo mi je ledja. Isuse! Koji k?
Njegova ledja su bila puna oziljaka!Potupuno unistena.Ko mu je to ucinio?Zasto?
" Pogledaj Anabell! Zar mislis da me i jedna zena zeli ovakvog"-upitao me je. Okrenuo se prema meni gledajuci me pravo u oci. Ustala sam s kreveta i prisla mu.
"Noel to nije razlog da me uzmes na silu!"-rekla sam. Svoje ruke sam spustila na njegova prsa.
" Ne znam sto da radim,Anabell. Nisam ovakva picka. Ubijam se od alkohola "-rekao je. Shvatam ove njegove promjene raspolozenja.
" Zagrli me"-rekla sam mu. Ovio je svoje ruke oko mog struka i povukao me prema sebi. Cvrsto sam ga zagrlila. Svoje ruke sam omotala oko njegovog struka. Poljubila sam ga u prsa. Sto je on prosao u zivotu?
"Anabell obuci se"-prosaputao je i poljubio me u glavu.Oh potpuno sam zaboravila.Brzo sam uzela ogrtac i zavezala ga oko struka.
" Sacekaj me tu"-rekla sam mu. Legao je na krevet i nasmijesio se. Bio je samo u boxericama. Otrcala sam u wc i brzo obukla svoju spavacicu.
Usla sam u sobu.Noel je lezao u mom krevetu smijeseci se.Prisla sam mu i legla pored njega.
Svoju glavu sam spustila na njegovo rame.
"Noel tko ti je to ucinio?"-upitala sam ga. Kad je cuo moje pitanje ukocio se.
" Ne zelim o tome,Anabell. Nemoj me pritiskat ti si jedina kojoj sam ih pokazao"-rekao je. Kako je mogao toliku bol podnijeti? Pitanja su se redala u mojoj glavi,a nijedan odgovor.
"Okey.Oprosti. Pokusaj zaspati,a ja cu biti pored tebe Noel. Trebas znati da od sad nisi sam. Imas mene"-rekla sam i zagrlila ga. Zatvorila sam svoje oci udisuci njegov miris.
" Oprosti ti meni,sto sam ti ovo priredio. Hvala ti,Anabell"-rekao je i poljubio me u celo.
Boze oprosti mi.Spavam s covjekom koji me prije pol sata pokusao silovati. Gdje mi je pamet?
Dobro mi je Marco reko.
~Anabell ti si prenjezna i previse dobra.Cuvaj se da te neko ne povrijedi~
VOUS LISEZ
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
Roman d'amourObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.