•Anabell•
Ne mogu da vjerujem ponovo sam s njim. S svojim Noelom. Kako mi samo srce zaigra kad me poljubi ili pogleda. Svaki dan ga volim sve vise i vise.
Nas sin nas je spojio. Ponovo smo jedno,ali sada zauvijek. Ovo je neraskidiva veze izmedju mene i Noela. Tako sam ponosna sto smo ponovo zajedno.
Ne znam kako sam mogla bez njega. Napokon sam udahnula zivot punim plucima. Zelim cijeli svoj zivot provest s njim i nasim sinom. Oni su mi sve na ovom svijetu.
"Sto se to moja,medena zamislila?"-upitao me je. Nasmijesila sam mu se.
" Pa samo sam zakljucila da sam ja sretna zena"-rekla sam. I jesam. Imam ljubav voljenog muskarca i imamo dijete. Sto bi mogla vise pozeljeti? Osim da dobijemo jos djece,no o tome kasnije.
"A po cemu si to zakljucila?"-upitao me je. Poljubio mi je ruku. Jaoo mislim da cu se istopiti ovdje na krevetu.
" Zato sto imam sina. I zato sto imam muskarca kojeg volim najvise na svijetu. Koji je smisao mog zivota i koji mene cini sretnom bez obzira na sve"-rekla sam. Nije nista rekao. Gledali smo se. Oci su mu sijale. Bile su pune ljubavi.
"Volim te,Anabell. Hvala ti,medena moja"-rekao je i poljubio me. Oh kako mi je falio njegov poljubac.
" Mhmm"-promrmljala sam izmedju poljupca.
Ljubili smo se na krevetu. Svoje ruke sam omotala oko njegovog vrata i povukla ga na sebe. Nasmijao se izmedju poljupca. Njegove ruke su putovale mojim tijelom. Zeljela sam njegov dodir svuda po meni bas kao i poljupce.
No ova romansa nije dugo potrajala jer je nas sin poceo plakati.
"Jebem ti"-rekao je Noel. Ustao je s mene i otisao do kreveta. Uzeo je Nathan i donio ga do mene. Gledala sam ga kako ga promatra s ocima punih ljubavlju i obozavanja. I odmah sam znala da mome sinu nista nece faliti dok je njegov otac s njim.
" Izvoli mamice"-rekao je. Uzela sam svoje dijete u narucje i dala mu da jede. Noel nas je s punom paznjom promatrao.
"Volim vas obadvojeee"-rekao je i poljubio me u celo na sto sam mu poklonila jedan osmijeh,a kasnije dok mali zaspe dolazi veci poklon 😉.
KAMU SEDANG MEMBACA
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
RomansaObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.