•Marco•
Sjedio sam u kuhinji.Cekao sam da se Amy probudi. Ne mogu da vjerujem da smo proveli noc zajedno.
Napokon sam ju dobio. Samo se nadam da nece reci "gle Marco ovo je bila greska". Ovo izmedju nas nije greska. Ovo se trebalo vec davno dogoditi.
Gledao sam kroz prozor i razmisljao o svome zivotu. Pa uskoro cu postati stric.
Moj najstariji brat se napokon ozenio,a drugi se nalazi pred razvodom. Stella je savrsena za mog brata. Svidja mi se kao osoba." Dobro jutro"-rekla je Amy.Usla je u kuhinju u mojoj kosulji. Uf sto bi ti ju sad skinuo s uzitkom.
"Jutro,Amy"-rekao sam.Pruzio sam joj soljicu kave.
" Hvala Marco"-rekla je.Popela se na prste i poljubila me u obraz.
"Kakav je ovo poljubac Amy?"-upitao sam ju. Cijelu noc sam te ljubio i ona ustane i poljubi me u obraz. E pa ne moze to tako.
" Sladak"-rekla je. Uhvatio sam ju oko struka i poljubio ju u usne.
"Eh ovo se moze nazvati poljubcem"-porsaputao sam joj u uho.
" Ako me ovako nastavis ljubiti necemo otici na posao"-rekla je. Nasmijesio sam joj se.
"Kao da nam iko ista moze reci"-rekao sam. Ja sam glavni u firmi.
" Moze tvoj brat King"-rekla je. Njega stvarno nebi trebalo ljutiti.
"King ima posla oko svoje zene s njom ce sigurno poludit pogotovo sad kad je trudna i nosi trojke. "-rekao sam. Ja cu postati ponosni stric trojkama.
" Trojke?Kako?"-rekla je Amy. Usta su joj bila u obliku slova O.
"Pa moj se brat bas potrudio"-rekao sam. Mogao bi se i ja potruditi i vezati te zauvijek za sebe.
" Bas si bezobrazan.Ajde pozuri se obuci da mozemo ici na posao. A i trebas me odvuci do moga stana da se presvucem"-rekla je. Nismo ni zapoceli vezu a vec pocinje zapovjedati.
"Dobro sefice"-rekao sam. Krenuo sam u wc da se istusiram. Teska srca sam se odvojio od nje.
•Stella&King•
" Ajdee King pozuri.Zakasnit cemo"-rekla sam. U zadnje vrijeme sam pre osjetljiva..
"Polako Stella. Nemam super moci"-rekao je. Na sebi je imao uske crne traperice i bijelu majicu koja mu je oslikala misice. Sve zene ce ga gledati.
" Zasto si se tako sredio?"-upitala sam ljutito.Ne zelim da mu se zene nabacivaju.
"Stella ovako se svaki dan oblacim. "-rekao je. Da bas danas je nesto poseban.
" Oho sto zavodis druge zene kad mene nema?"-upitala sam ljuto.Pa da ko ce mene ovako debelu.Izgledam ko bure.
"Stella znas da si mi jedina. I ne zanimaju me druge zene sve dok si ti pored mene"-rekao je. Poljubio me.
" Aww sto si mi romantican"-rekla sam. I uzvratila mu poljubac.
"Ajde bucka moja idemo kod doktora"-rekao je. Zamahnula sam rukom i udarila ga po ramenu.
" Ne zovi me bucka"-rekla sam ljuto. Nezelim da me tako zove.
"Uredu,buce"-rekao je. Izlazeci iz stana. Ubit cu ga na spavanju.
Napokon nastavak.Nakon dobrih 15 dana. Hvala vam❤❤❤
I zao mi je sto nisam mogla prije objavit nastavak.
YOU ARE READING
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
RomanceObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.