•Anabell•
Nakon one poruke bilo mi je svejedno. Nisam se obazirala na to. Netko je sigurno ljubomoran.
Danas idem kod Noela.Rekao je da ima neko iznenađenje za mene.Jedva cekam.
Nakon nekih par minuta spremila sam se i krenula kod njega.
.....
Pozvonila sam i usla. Nisam cekala da mi otovori vrata. Bila su otkljucana.
Samo je se Tv cuo. Mozda gleda neki film ili seriju. Skinula sam svoje starke i usla u dnevnu sobu. Noel je spavao na kaucu. Prisla sam mu i poljubila ga u celo.
Skinula sam jaknu i legla pored njega. Nasmijesila sam se. Pomjerio se u stranu tako da sam mogla i ja leci. Okrenula sam se prema njemu i gledala njegove ostre crte lice.
Prstima sam prolazila po njegovom obrazu i usnama.Nasmijesila sam se. Kako je samo lijep!
Promrmljao je nesto u snu. Kako je sladak dok spava. Izgleda tako nevino i cisto.
Svoje usne sam spustila na njegove.Poljubila sam ga ponovo u obraz i u celo.
Otovrio je svoje snene oci. Nasmijesila sam mu se.
"Hey"-prosaputala sam tiho.Nasmijo mi se i poljubio me i celo.
"Kako si usla malena"-namignula sam mu i narugala se. Kako cu uci nego kroz vrata.
" Kroz vrata. Ne oprezan si dragi"-rekla sam. Jos jednom me poljubio u celo i nakon toga je spustio svoje usne na moje.
"Gladan sam"-promrmljo je između poljupca.
" Onda idemo napraviti nesto"-rekla sam. Poljubila sam ga u nos i krenula u kuhinju. Jos uvijek je lezao na kaucu i gledao me.
"Sad cu ja dok ti malo razgledas po kuhinji"-rekao je i protegnuo se.Nasmijala sam se na njegovu reakciju i otisla u kuhinju. Uzela sam kecelju i zavezala je oko struka.
Pronasla sam sastojke za palacinke. Uzela sam malo brasna,vode i jedno jaje. Valjda ce to biti dovoljno.
" Nemoj stajati i gledati me. Izvadi tavu da se zagrije"-rekla sam. Noel je bio naslonjen na zid i promatrao me.
"Okey,medena"-rekao je. Stavio je sve kako sam rekla. Uhvatio me oko struka i gledao kako mijesam tijesto. Njegova glava je bila na mom ramenu. Nasmijala sam se. Svaki dan ga volim sve vise i vise.
" Noel dodaj mi jos malo brasna ovo je prerijetko"-rekla sam. Brasno je bilo pored njega. Nasmijao se bezobrazno.
"Izvoli draga"-rekao je.Istresao mi je brasno po kosi. Isuse koja budala.
" Znaci tako cemo ?"-upitala sam ga. Uzela sam zdjelu u ruke i svo tijesto mu bacila u facu.
"Anabell"-viknuo je ljutito. Tijesto se slijevalo preko njegovog lica i odjece.Sve je kapalo po plocicama.
" Hahahah"-nasmijala sam se. Njegova faca je bila komicna. O boze. Najebala sam...
"Platit ces mi"-rekao je i krenuo prema meni. Na sto sam se ja sve vise odmakinjala od njega. Krenuo je da me uhvati ali je zavrsio na podu. Okliznuo se.
" Ovo hahahaahah"-nisam mogla sebi doci. Isuse moj boze. Lezao je na podu.
"NIJE NI MALO SMIJESNO"-rekao je ljutito. Nisam mogla sebi doci. Uhvatio me za ruku i povukao me na sebe. Pala sam preko njega.
Izvini te sto ste cekali.Znam da je nastavak trebao biti jucer ali dogodilo mi se da je pola nastavka bilo izbrisano tako da sam morala ponovo pisati. Znam da mi je neko spomeno da kad pisem za svaki slucaj kopiram ali ja nisam i eto.
Moja greska😢😢😢.Zao mi je❤❤❤
STAI LEGGENDO
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
Storie d'amoreObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.