•tridesetsedam•

2.9K 194 16
                                    

~Ojos que no ven, corazón que siente no...~

"Medenaaa mojaaa"-saputao mi je King na uho. Ovo je najslađe buđenje.

" mmm molim"-prosaputala sam tiho. Još uvijek nisam oči otvorila. Ne mogu.Umorna sam i spava mi se.

"Ajdeee ustani idemo na plazuu"-rekao je. Mazio me po stomaku.

" King ne mogu.Umorna sam i spava mi se"-rekla sam. Stvarno sam umorna. Žene u trudnoći puno spavaju.

"Ajde ljubavi.Logan i ja smo već spremni samo još ti. Znaš kupit cu ti sto god poželiš"-rekao je. Pazi se moj muzicu da se nebi opeko.

" Dragi moj Mužiću. Želim da mi uzmes šlag i kikiriki. To mi se jede"-rekla sam. Bas sam gladna.

"Kikiriki i šlag?Ti mene zajebavas?"-upitao je. Upitnici su mu bili iznad glave.

" Obožavam to jesti King. I da uzet ćeš mi sladoled i to bi mogla i da limunadu"-rekla sam. Jbg moram da jedem.

"Da ti to malo nije puno?"-upitao je. Jbg žena kad se uda malo se opusti.

" King jede nas 4 to mi je premalo"-rekla sam. Valjan njih troje nahraniti ne želim da mi djeca umru od gladi.

"Uredu. Idemo ja i Logan to kupiti,a ti se spremi"-rekao je. Izašao je iz sobe. Ustala sam i uzela lepršavu haljinu. Prvo sam obukla kupači i preko toga haljina. Uzela sam torbu i počela trpati sve kremice da ne bi izgorila. Nakon sto sam sve spremila izašla sam iz sobe i ušla u kuhinju. Nikoga nije bilo u kući. Vjerovatno su svi otišli na plazu ili na posao. Otvorila sam frižideri i izvadila salamu i pastetu. Uzela sam kruh i počela jesti.

" Stella"-zvao me King. Kao da ne zna gdje trudnice provode vrijeme.

"U kuhinji sam"-viknula sam. I nastavila sam jesti salamu.

" Jedeš?Kome sam ovo kupio"-pokazao je na kikiriki ,šlag,sladoled i limunada u bočici.

"Meni.Daj mi šlag"-rekla sam.Istrgnula sam kesu iz ruke i uzela šlag. Uzela sam i napunila si usta slagom. Kako je divno.

" Stella fuj ostavi to bit ce ti muka"-rekao je. Sto ti znaš sto je dobro.

"King pusti me da jedem"-rekla sam i uzela malo sladoleda.

" Tata jeli mama dobro?"-upitao je Logan. Gledajući u mene kako jedem kao da u životu nisam jela.

"Mama je trudna.  Pa ne obaziri se na njene odvaljene hormone"-rekao je King. Mama ti odvaljena majmune.

" Ajte VI na plazu doci cu ja sama"-rekla sam. Potjerala sam ih van. King je ljutito puhao dok je nosio Logana vani.

Eh sad mogu na miru jesti. No nisam ni sjela ponovo za stol otrčala sam u wc  i sve povratila sto sam pojela. Fuj. Kako odvratno smrdi.

Uzela sam cetkicu za zube i oprala zube. Otišla sam u svoju sobu i skinula haljinu. Uzela sam usku šupljikavu haljinu i obukla je. Na noge sam obukla sandale.

Uzela sam šešir i stavila ga na glavu. Pokupila sam torbu i mobitel i krenula na plazu. Zaključala sam kuću i krenula prema njima.Sreća kuca je bila blizu plaze pa nisam morala hodati puno.

Logan  i King su ležali ispod suncobrana. Nasmiješila sam se gledajući u njih dvojicu.

Ostavila sam torbu sa strane i legla na svoju ležaljku no prije toga sam skinula sandale. Stavila sam naočale na oči da mi ne ide sunce.

"Logan dođi da te namazem"-rekla sam. Stao je ispred mene. Uzela sam kremu i utrljala je po njegovom izloženoj koži.

" Dušo nemoj puno biti na suncu da ne bi izgorio"-rekla sam. Ipak je ovo njegov prvi put na moru.

"Uredu,mama"-rekao je i sjeo u pjesak igrajući se s kanticama i lopaticama.

" Zenice moja hoćeš mi namazati ledja"-rekao je King. Sa zadovoljstvom cu to uraditi.

"Znaš da hoću"-rekla sam i uzela kremu.
Sjela sam na njegovu stražnjicu i istresla kremu na njegova ledja. Lagano sam počela utrljavati po njegovom tijelu.

Cim sam završila ustala sam i vratila se na svoju ležaljku. Uzela sam mobitel i stavila slušalice u usi. Moj pogled je cijelo vrijeme bio na Loganu. Ne želim da ode negdje bez mene ili da mu se nešto desi.

¤KING¤ 《ZAVRŠENA》Место, где живут истории. Откройте их для себя