•Stella•
"Ellie ja idem nećemo dugo"-rekla sam kupeci njen papir sto je napisala. Isuse zar joj sve ovo treba. Izašla sam držeći Logana za rukicu. King dolazi za nekih sat vremena s posla. I onda kad se ja vratim ici ćemo po Johna.
" Mamiceee hoćeš mi kupiti autoo"-rekao je Logan skakucuci od sreće.
"Naravno dušo"-rekla sam i poljubila ga u čelo.
•Ellie•
Stella je napokon otišla. Na sebi sam imala samo ogrtca cak sam se fino otusirala i obrijala. Ne želim pred njega izaći sva prljava i zarasla. Našminkala sam svoje lice sto sam bolje znala i stavila pink mat ruz. Pustila sam kosu i malo je ukovrcala da izgledam sto vise sexy.
Čula sam ulazna vrata i evo ga. Pustit cu ga da se malo osvježi pa cu onda krenuti u napad. Stella ce sigurno doći za dva sata sto sam joj sve napisala tako da neće stići na vrijeme.
" Bok King"-rekla sam zavodnički.
"Ej Ellie"-rekao je i prošao u svoju sobu.On mene ignorira.
Ušao je u wc sačekati cu ga da se okupa pa cu onda.
•Stella•
Nosila sam kese u jednoj ruci,a Logana sam čuvala s drugom rukom. Penjala sam se uz stepenice. Umrla sam dok sam došla do Kingovog stana. Lagano sam otključala vrata i ušla u njega.
" Logan duso idi u sobu"-čudno sve je tako tiho. Cak ni Tv nije radio. Sto se ovo dogadja. Ugleda sam Ellie ogrtač ispred vrata moje i King ove sobe. Strah je počeo da se javlja u meni.
Prišla sam vratima i otvorila ih. Srce mi je stalo kad sam ugledala Ellie golu kao od majke rodjene da leži u našem krevetu s čupavom kosom.King se tusirao. Moje srce je stalo.
"STO SE OVDJE DOGAĐA?"-vrisnula sam na nju. Srce mi je lupalo kao ludo.
"Stella sto radis ovdje?"-rekla je Ellie pokrivajući svoje gole dijelove tijela.
" Koji k?"-rekao je King izlazeći iz WC.Peskir mu je bio oko struka.
"Kako ste mogli? Fuj gadi te mi se"-rekla sam dok su suze kvasile moje lice.
" Stella sve cu ti objasniti"-rekao je King prilazeći mi na sto sam se ja sve vise odmakinjala od njega. Udarila sam od nešto. Okrenula sam se da vidim sto je iza mene.
Logan. Moja sreća je sve ovo vidjela.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
Любовные романыObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.