Sjedile smo u stan. Sutile smo. Nismo progovarale ni rijeci. Ellie je bila tužna.
Jedna od nas mora započeti razgovor i očito cu to biti ja."Da li si spavala s Billom?"-upitala sam ju. Ne želim okolisati ,želim znati istinu.
" Stella to je moja privatna stvar"-rekla je. Sigurno jeste dok se izmotava.
"Pitala sam te nešto i želim odgovor"-rekla sam. Bijes se javio u meni. Smiri se Stella trudna si.
" Jesam i da li je to problem?"-upitala je. Drska je. Previše za svoje godine.
"Jebe mu glupaco retardirana. Da li želiš da završiš kao ja? Sama s djetetom?"-upitala sam ju .Isuse poludjeti cu ovdje.
" Ne. Želim prvo školu da završim Stella.Zaljubila sam se u njega"-rekla je. Znam kako je kad se zaljibis u starijeg muškarca.
"Ellie moraš se paziti. Nemoj biti kao ja glupa i naivna. Cak ni nemam škole radim kao konobarica"-rekla sam. Imam srednju ali to je ovdje kao da ni nemaš. Bez fakulteta si niko i nista.
"Sad trenutno ne radis. Bogato si udata koliko znam"-rekla je. Okey ona je ljubomorna.
" Ellie to nista nije moje. To sve pripada Kingu ja nastavit cu s fakultetom koji sam prekinula i krenut cu zarađivati za sebe. Vratiti cu se na posao. Radit cu sve do 7 mjeseca trudnoće"-rekla sam. Znam da mi ovo King neće dozvoliti.Izbiti ce svađa između nas dvoje.
"King ti to neće dozvoliti. Sto ce sad biti sa monom"-upitala je. To i sama znam.
" Ti ćeš ići u skolu. Živjet ćeš ovdje u Johnovom stanu ,ja cu ti pomagati s novcem"-rekla sam. Maloljetna je,ali biće ona dobro. Sigurna sam u to.
"Super. Sama cu živjeti imali sto bolje?"-rekla je. Osmijeh joj je krasio lice.
" Drago mi je što si sretna,Ellie"-rekla sam. Bill ako ju stvarno voli poludjeti ce totalno. Moram se sad pravdat Kingu zbog svog postupka.Ishitreni.
•Bill•
"Ellieee!!!" -dozivao sam ju. Gledao sam po kuci,ali nisam ju mogao naci. Sofia je sjedila na kauču gledajući TV.
"Gdje je Ellie?"-upitao sam ju. Ljuta je na mene.
"Zašto si ju otjerao? Zar ti je taj party toliko zasmetao?"-upitala je. Ustala je i stala nasprem mene dok joj je bijes sijevao iz očiju.
" Dovraga o čemu ti pričaš? Nisam ju otjerao"-viknuo sam. Nista ne shvatam.
"Stella je došla i odvela ju. Rekla je da si ju zvao i odvela je Ellie sa sobom"-rekla je. Koji kurac? Stella? Moja Ellie me napustila. E pa neće to moći samo tako Stella Kingston.
"Dovraga i sve. Ubit cu ju"-vrisnuo sam. Na sto se Sofia uplašila. Uzeo sam stol i bacio ga sve snage od zid. Smiri se Bill. Jebeno se smiri. Govorio sam sam sebi ali nisam mogao. Sve sto je došlo u moje ruke letilo je,udarajući od zid i raspadajući se na komade kao moje srce.
•King•
" Otišla je"-progovorio sam kroz stisnute zube. Jebeno cu je ubiti samo da mi dodje u ruke. Ona je definitivno luda. Trudna i luda.
"Smiri se King"-rekao je moj brat,ali nisam ga slušao. Lupio sam šakom od ogledalo. Krv je sikljala iz moje ruke,ali nije me bilo briga. Isuse Stella ti nisi normalna.
" King boze plašiš Logana! Smiri se jebo te"-viknula je Monic. Spominjući mog sina okrenuo sam se prema njemu. Gledao me je suznih očiju. Smirio sam se na samo pogled na njega. Nije on kriv sto su njegovoj majci hormoni podivljali.
"Izvini te"-rekao sam. Smirio sam se. Sjeo sam. Krv je kapala niz moju ruku. Ta žena ce m doći glave.
Ona i njene ludarije....
VOCÊ ESTÁ LENDO
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
RomanceObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.