•Anabell•
Huh proslo je dva tjedna. Hvala bogu nije me nasao. Izvukla sam se.
"Anabell stigli su rezultati"-viknuo je Marco ulazeci u moj stan.
" Iii?"-upitala sam ga nestrpljivo. Bas me zanima da li mu je brat.
"On je moj brat Anabell"-rekao je. O moj boze. Sad ga definitivno necu moc izbec.
" Sto si planirao Marco?"-upitala sam ga. Noel Kingston.
"Ne znam. Moram razgovarati s njim. Kingu necu nista reci jer malena Dior nije dobro ima problema s kraljeznicom. Necu mu dodatne brige zadavat,a Daniel je u kolapsu zbog razvoda"-rekao je. Samo je on imun na sve.
" Oh Marco bit ce sve uredu. Sto mislis da veceras pogledamo film i zaboravimo na sve"-rekla sam. Ja da zaboravim na Noela.
"Moze"-rekao je. Bar necu biti sama.
" Idem ja po kokice,a ti nadji neki film"-rekla sam. Otisla sam u kuhinju i napravila nam kokice. Uzela sam dvije limenke Coca-Cole i sjela pored Marca. Pogasili smo sve i pustili film.
Na pola filma cula sam otkljucavanje brave u vratima. Umirala sam od straha. Ja i Marco smo se pogledali i zbrisali u kuhinju. On je uzeo jedan noz,a ja drugi.
"Marco"-pozvala sam ga tiho. Umirala sam od straha.
" Tiho Anna"-rekao je. Sakrila sam se iza njegovih leđa. Cvrsto ga stezuci.Noge su mi se odsjekle.
"Sefe "-cula sam neciji glas. Sva svjetla su se popalila u stanu. Mislim da cu se onesvjestiti.
" Oho koga mi to imamo ovdje"-cula sam njegov glas. Noel. U sta sam se ja uvalila.
"Odlazi odavdje"-rekao je Marco. Noel je imao pistolj u ruci cvrsto ga je drzao i uperio u Marca.
" Mici se od nje! Ona je moja"-zarezao je Noel. Dvojica momaka bila su iza njega.
"Koji kurac?"-viknula je Amy. Ukocila se od straha. Isuse sto ce ona ovdje?.
" Amy!"-viknuo je Marco. Jedan od Noelovih ljudi ju je uhvatio i prislonio pistolj na celo. Ovo je kao u hororu.
"Sto zelis Noel?"-upitala sam ga. Stala sam pored Marca.Odmjerio me i nasmijesio se.
" Zelim tebe,zlatokosa"-rekao je. Nesto mu je drugcije u glasu kad prica sa mnom.
"Eh to ne ide tako Noel"-rekao je Marco gledajuci ga ljutito. Boze Marco ne prizivaj vraga.
" Ti zasuti! Kazes li jos nesto ubit cu te"-rekao je Noel bijesno. Nemoj ga provocirati Marco budalo.
"Noel molim te spusti taj pistolj.Plasis me"-rekla sam. Prisla sam mu i stala pored njega. Pogledao me je i povukao me prema sebi.
" Anabell jesi normalna"-upitao me Marco. Bio je blijed.
"Zacepi! Anabell!"-prosaputao je tiho ljubeci me po vratu.
" Anabell da sam znao da je ovakav nikad te ne bi poslao njemu"-rekao je Marco. Sranje.
"Sto si ti?"-upitao je Noel.
" Poslao sam je tebi da saznam nesto. I saznao sam dovoljno"-rekao je Marco. Pobit ce nas sve.
"Sto si saznao?"-upitao je Noel. Marco me je jos vise stisnuo uz sebe.
" Ti nisi Noel Spencer kako se predstavljas. Ti si Noel Kingston. Moj stariji brat"-rekao je Marco. Na sto je nastao tajac u sobi.
-Imate novu pricu Queen~
Hvala❤
VOUS LISEZ
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
Roman d'amourObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.