Umysł

2.7K 98 17
                                    

Znajdowałem się w Eichen House. Przywiózł mnie tutaj tata na moje własne życzenie. Jestem niebezpieczny dla środowiska, albo raczej my jesteśmy niebezpieczni. Ja i Nogitsune, zły kitsune który mnie opętał. Teraz byłem w piwnicy tego psychiatryka z Malią Tate. Była kojotołakiem, czymś podobnym do wilkołaka tylko, że ona przez kilka lat była zmieniona w kojota. Właśnie usłyszeliśmy kroki, kiedy  pochylona Malia dostała strzykawką w ramię i od razu straciła przytomność. Odwróciłem się do sprawcy, był to Oliver. Uśmiechnął się i podał mi ten sam środek co mojej towarzyszce.

Straciłem przytomność.

(Obejrzyjcie film, bo to jest co się działo później)


W tym czasie w ich teraz już wspólnym umyśle....

- Stiless uratowałeś ją dzięki temu, że pozwoliłeś mi wrócić.

- Ty mu to kazałeś zrobić! To była pułapka dla mnie!- krzyknąłem w głowie.

-Nie zaprzeczam, ale możemy zrobić tyle dessstrukcyjnych rzeczy! Nie zaprzeczysz, że podobało ci się jak sssprawialiśmy ból McCallowi. Niestety ten cholerny weterynarz wszystko popsuł! - mówił, przeciągając niektóre litery s.

- Jak cię okłamię to i tak będziesz to wiedział, więc nie zaprzeczę. - odparłem zasmucony.

- Wiem Stiles, wiem. Niedługo się to wszystko skończy i przy twojej małej pomocy narobimy tyle złego!- powiedział zadowolony z chorą fantazją w głosie.

Wyszliśmy z piwnicy Eichen kierowani przez Nogitsune. Kiedy wyszliśmy z całego ośrodka niezauważeni, udaliśmy się do starego opuszczonego mieszkania spod numeru 12.

- Co będziesz ze mną robił?-
spytałem.

- Przekonywał do powrotu twojej złej cząstki i poszerzania jej.

- Powodzenia! Nie poddam się tak łatwo, nawet jeśli miałbyś mnie torturować! - krzyczałem.

- Liczę na to.- odparł złowrogo.

Bałem się, do czego on jest zdolny, aby postawić na swój cel. Czułem, jak zaczyna gmerać mi w moich wspomnieniach, mam co do tego złe przeczucia.  


Remont rozdziału: 04.06.17r

Napisany był: 14.12.16r

Mroczny Ja (Stiles/Nogitsune) [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz