6.bölüm

130 49 38
                                    

Telefonumun I'm so sorry - imagine dragons müziğiyle uyandım. Uykulu uykulu kimin aradığına bile bakmadan açtım.

"Alo? "

" Aleğğv kalksana artık yataktan. İki saattir zile basıyoruz. Hem bak cuma bugün okul da yok. "

" hıhığğ"

"Bak hala uyukluyor. Aç kız şu kapıyı. Ağaç olduk burda. "

" Ya tamam aşkuşum kalktım. "

Üstümde pandalı pijamalarla saçlarım birbirine meydan okurcasına aşağı kata inip kapıyı açtım. Bir yandan da hâlâ gözlerimi ovalıyordum. Kapıyı açmamla kapatmam bir oldu. Doğru ya "ağaç olduk" demişti. Bizim tayfa gelmişti. Tabiki Ege de. Ve ben pandalı pijamalarla kapıyı açmıştım.

Hızla yukarı çıkıp dolaptan beyaz bluzumu ve kot pantolonumu alıp giydim. Aynanın karşısına geçip her saçımı hızla taradım. Parfüm de sıkıp aşağı geri indim.

Kapıyı açtığımda Gizem pij smayl atıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kapıyı açtığımda Gizem pij smayl atıyordu. Oturma odasına geçerken kaldığım evi de süzdüler.

Ege'nin suratında  sahte bir gülümseme vardı. Fark etmemiş gibi ben de gülümsedim.

Gizem'le mutfağa geçip sıcak çikolata yaptık.

"Alev neyi var seninkinin? "

"Neyi varmış."

"Fark etmedim deme bana. Senden kaçmaz böyle şeyler. "

Gözlerimi devirince konuşmaya devam etti.

" Sana bakışlarında hayal kırıklığı var sanki. Kavga mı ettiniz. "

" Hayır etmedik. Dedektiflik işin bittiyse şunları taşımama yardım et. "

"Kızlar! Bir sıcak çikolata yapacaksınız gelemediniz. Gören de kraliyet sofrası kuruyorsunuz sanacak. "

Serdar'ın isyanı sonucu tepsilerden birini aldı ve içeri geçti.

" Ay patlama. Gören de seni kral sanacak. "

Az önceki sözüne attığı diss ile birkaç kişi kıkırdamıştı. Ege'nin yanına oturdum. Yine aynı sahtelikle gülümsedi. Sanki bir şey söyleyecek ama dilini yutmuştu. Elini avucumun içine aldım. Tam neyi olduğunu soracakken Burak araya girdi.

" Böyle boş boş oturmak olmaz. Hadi bir şeyler oynayalım. "

" İlkokul çocuğu muyuz biz ya? Ne oyunu? "

" Oyunbozanlık yapma Alev. Eğlenicez işte. "

Diğerlerine baktım. Hepsi kabul et de oynayalım der gibi bakıyordu. Ellerimi pes ettiğimi belli eder şekilde havaya kaldırdım.

Mavi (#WKT17) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin