31.bölüm

126 44 908
                                    

Hikayeye başlamadan önce en son neler olduğunu hatırlamayan okurcuklarımdan bir önceki bölüme dönüp göz atmalarını isteyeceğim. 🙏🙏

Ardından yerinizi hazırlayın ve uzun soluklu bir bölüme merhaba deyin! 😘👐

Patlamayla eş zamanlı elimdeki kağıdı havaya fırlattım. Etrafa yayılan küçük duman bulutu ve fesleğen kokusu yüzümü buruşturmama sebep olmuştu. Kapı sertçe açılırken bakışlarımı havadan yere süzülerek inen kağıt parçasına odaklamıştım.

"Alev? İyi misin? "

" O ses neydi? "

Endişeli bakışlarına tepki veremiyordum. Döner dönmez yakama yapışmıştı yine bela. Eğilerek yerdeki üst kısmı kömürleşmiş kağıdı aldım. Ne çabuk patlıyordu her şey! Bana bırakılan notun son kısmındaki sayı duruyordu sadece. Bir rakamı tam seçilmiyordu. Gerçi ne işime yarayacak onu da bilmiyorum ya.

"Alev ses versene kızım dilini mi yuttun? "

Melih'in bu kadar telaşlanması hoşuma gidiyordu. Ayrıca kızım derken? Gözlerimi devirdim ve odadaki koltuğa oturdum.

" Bir şeyim yok merak etme. Kendini zeki sanan biri tatsız bir oyun oynamış o kadar. "

Kağıdı masanın üstüne koyduğumda direkt aldı ve anlamayan gözlerle bana baktı.

" Telefon numarası mı bu sayı? Ama 11 haneli de değil ki. "

Arkadan kafasını uzatarak sayıları okuyan Hasat tahmin yürüttü.

" Koordinata benziyor bu. Notun diğer kısmında ne yazıyordu? "

Ona söyleyip söylememekte kararsız kaldım. Sonuçta görüşmeyeli çok uzun olmuştu ve bu aile meselemizdi. Notu düşündükçe sinirlerim geriliyor ve beni zihnimdeki görünmez girdaba sürüklüyordu. Teyzemin sesiyle daldığım düşüncelerden sıyrılıp gerçekliğe döndüm.

" "Bu mesajı okuyorsan ait olduğun yere geri dönmüşsün demektir Mavi. Pek sevgili anneciğinin biraz motivasyona ihtiyacı vardı. Eski kocası işe yaramadığından kızının iyi bir motivasyon kaynağı olacağını düşündüm. Ha bu arada umarım okuman hızlıdır. Çünkü zarfı yırtarken fesleğendeki küçük vericiyi de harekete geçirmiş oldun. Ellerine veda etmek istemiyorsan acele etmeni öneririm." yazıyordu. "

Oha! Ne ara ezberlemiş? Teyzem diye demiyorum tek okuyuşumda hepsini aklında tutmuş maşallah. Hayranlık dolu bakışlarımı teyzeme yönlendirirken aynı zamanda bunu söylemenin iyi fikir olup olmadığından emin olamıyordum.

Sinirden yumruğunu sıkan Melih'i fark edince oturduğum yerden kalkıp yanına yaklaştım ve sıktığı elini tuttum. Benden çok daha üst düzeyde yaşıyordu hissettiklerini. Annemi geçtim babam yanımda olmasına rağmen onunla iyi bir bağ kuramamıştım. Ama Melih farklıydı. Canan Hanım bunca zaman yanındaydı ve araları gayet iyiydi.

"Endişelenme. Eminim iyidir ve onu en kısa zamanda bulacağız. "

" Çok güzel rahat rolü yapıyorsun Gökyüzü Gözlü. "

Yüzümdeki gülümsemeye mani olamamıştım. Aile olmak böyleydi işte. Ne geçerse geçsin aramızda vazgeçemiyorduk birbirimizden. Kapının çarpma sesine anlam veremeyerek bakışlarımı oraya yönlendirmiştim. Hasat mıydı giden? Neden böyle bir tepki vermişti ki? Peşinden gitmeyi düşünsem de teyzemin konuşmasıyla bu fikrimden vazgeçtim.

"Hadi çocuklar bir toplantı ayarlayalım. Konuşulacak çok şey var. Siz geçin ben de bizi satmayacağına emin olduğum kişilere haber vereyim. "

Mavi (#WKT17) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin