12.bölüm

108 35 38
                                    

Alarmımın çalmasıyla yataktan kalktım. Refleks olarak dolaba yöneldim. İçinin boş olduğunu haturlayınca aşağı kata indim. Hasat daha uyanmamış sanırım. Niye uyansın ki saat daha 06:00. Banyoya girip küveti doldurdum. Kısa süre duş alıp odamdaki valizden beyaz sıfır kol ve dar kot pantolon aldım. Havanın soğuk olmasına karşın alt tarafı püsküllü olan siyah bir ceket aldım. Siyah topuklularımı da giyip aşağıya indim.

Kahvaltı yapmayacaktım ama mutfaktaki masanın donatılmış olduğunu görünce ağzım sulandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı yapmayacaktım ama mutfaktaki masanın donatılmış olduğunu görünce ağzım sulandı.

"Günaydın uykucu. "

" Günaydın, ne zaman kalktın sen? "

" Alışveriş yapıp bu sofrayı hazırlayabilecek kadar erken. "

" Yani uyumadın? "

" Sen mışıl mışıl uyudun. "

Gülümseyip sandalyeye oturdum. Kahvaltımı yaptıktan sonra saati kontrol ettim. 06:45.

" Ben çıkıyorum. " diyip yanağına bir öpücük kondurdum.

" Nereye? "

" Gizem'le alışverişe çıkacağız. Ben gidene kadar 7 olur saat. Ha, sen geziye geliyor musun? "

" Banu Hanım sıkılmamak için beni de gelmekte zorunlu tuttu. "

Kahkaha attım. Teyzem bu, yapar yani.

" Araba lazım mı sana? "

" Yok, sen alabilirsin. "

" Teşekkürler centilmen boy. "

Çantamı alıp dışarı çıktım. Hasat'ın siyah porche sine binip Gizem'in kaldığı yurda gittim. Saat daha 06 :55. 10 dakikada geldim iyiymiş. Rehberden Gizem'in numarasını bulup tuşladım. Birkaç çalmadan sonra açtı.

" Alooğğğ"

"Aşkuşum balgam mı atıyorsun o ses ne öyle? "

" Saat ne ara 7 oldu yağğ"

"Aslında iki dakika sonra olucak, hadi hazırlan girişin önündeyim. "

" Taam geliyom beğ-ağhğahah-n kapatıyom. "

Hayvan gibi esnedi ya. Neyse çabuk gelsin de daha kıyfetleri falan yerleştircez.

—15dk sonra —

" Günaydın aşkuşum. "

" Günaydın nereye gidiyoruz? "

" Yeni açılan bir yer var, kıyafetten kuaföre kadar her şey var. "

Arabaya binince yanıma oturup yolu tarif etti. xxx mağazası gerçekten kocamandı. İlk üst reyonuna gidip bir şeyler denedik. 6 tanesini aldım, 2 tane de Gizem aldı. Alt reyonuna gidip aldıklarımla uyumlu birkaç şort, etek ve pantolon aldık. İki çift bikini ve mayo aldım. Gideceğiz havuzu vardı. Elbise reyonundan da 2 tane mini elbise, 2 de barlık elbise aldım. Gizem bavulunu akşamdan hazırladığı için yeni aldıklarımızı üstüne koyup çıkacaktık. Birkaç hırka tarzı şey ve şapka aldım. İkimizde güneş gözlüğü aldık. Bir mavili beyazlı convers ve bir tane kırmızı platform topuklu aldım. Bir tanede kırmızı çekçekli bavul aldım. Makyaj bölümüne geçip bir şeyler alınca sıra saçımıza gelmişti. İkinci kattaki kuaföre gidip yan yana koltuklara oturduk.

Mavi (#WKT17) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin