Gizemlerin yanına gidip şezlonglardan birine uzandım. Bizim tayfa bana adada mahsur kalmış da yemek bulmuş gibi bakıyordu.
"Ee havuza girmiyoz mu? "
" Aynen ya"
Serdar'ın Gizem 'i, Burağın beni kucaklayıp havuza atmasıyla isyan ettiğimize pişman olduk. Tabi biz durur muyuz? Havuzun kenarında anırırlarken ayaklarından çekip havuza düşmelerini sağladık.
"Açılın gülle geliyoor! "
Levent de havuza atlayınca dışarıya baya bir su sıçradı. Mallar gibi havuzun içinde birbirimize su attık. Bir süre sonra deniz topu bulduk ve oynamaya başladık. Yanlışlıkla(!) topu Buğra 'nın kafasına atınca gülüp o da oyuna katıldı. Of keşke atmasaymışım. İmalı imalı bakmalar falan iyice sinirimi bozdu. Gizem de anlamış gibi ona atarken topa abanıyordu. Ee kimin kankası.
"Ben içecek bir şeyler alacağım. Sıkıldım. "
Ve bu da ters tepti. O da oynamayı bırakıp benimle geldi.
" Daha ne kadar peşimde dolanacaksın? "
Omuz silkmekle yetindi. İçecek olarak bir martini aldım. Şarhoş olmak istemedim.
" Bir tane votka. "
Bardağını alıp yanımdaki şezlonga oturdu. Onu görmezden gelip telefonumla ilgilenmeye başladım. Gizli numaradan mesaj geldiğini fark edince hemen açtım.
Gönderen :gizli numara
Her zamanki gibi güzelsin... Keşke senin gibi ben de seni kolayca unutsam. - E
Başımı kaldırıp sağa sola bakmaya başladım. Biri eşek şakası falan mı yapıyor? Eğer öyleyse bunun bedelini çok fena öder. E... Acaba hâlâ yaşıyor musun Ege. Sen misin bu mesajı atan. Öyleyse seni unutmadım ilk aşkım. Unutamadım. Gözlerim dolunca Buğra şezlongta oturur pozisyona geçip klasik soruları sordu.
"İyi misin? Alev bir şey mi oldu? Rahatsızlandın mı? "
" İyiyim... "
Sesim o kadar güçsüz çıkmıştı ki söylediğime ben bile inanmamıştım. İyi değilim. Ben çok kötüyüm. Herkesten kötüyüm. Sevdiklerimi incittim. Birçok kişiye zarar verdim. Ben hiç iyi değilim.
" Çocuk mu kandırıyorsun? Ne oldu anlat hadi. "
" Tanıdık birinden mesaj geldi sandım, duygulandım. Önemli bir şey değil. "
Eliyle akan gözyaşımı sildiğinde ağladığımı fark ettim. Ege'yi bu kadar çok mu önemsiyordum? Burukça gülümsedim.
" Odama çıksam iyi olacak, yorgunum. "
" Tamam... "
Hâlâ mayomla duruyordum ve suyun içinde olmadığım için biraz üşümüştüm. Odama girip dolaptan üstünde hogwarts yazan pijamalarımı aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (#WKT17)
AcciónHayat masum değil,ben ise hiç değilim. Ama bir zamanlar öyleydim. Kötülükten habersiz prensimi beklerdim,ailemi beklerdim. Şimdi keşke hiç bulmasaymışım diyorum. Belki o zaman ben masum, öldürdüklerim canlı kalırdı... Belki o zaman rol yapmak zorund...