- 2 -

6.4K 260 5
                                    

Draco:
Ráno jsem trochu zaspal, takže jsem na snídani přišel pozdě. Rychle jsem si sedl ke stolu vedle Goyla a začal si nabírat jídlo.
Po snídani jsem šel rovnou na hodinu lektvarů. Snape mě má v oblibě, takže se při jeho hodinách nemusím ani moc namáhat.
Dneska nám říkal něco o lektvaru krásy. Upřímně jsem přestal dávat pozor už při seznamu ingrediencí. Svou pozornost jsem totiž věnoval něčemu úplně jinému. Plnil jsem totiž svou sázku. Tu sázku, kterou jsem si s Crabbem a Goylem dal na začátku měsíce. Já, zmijozelský princ, vezmu Grangerovou na ples. To by ale nevyšlo, kdybych si před tím nezískal její důvěru, proto všechno to divadélko kolem. Takže musím donutit Grangerovou, aby se do mě zamilovala..

Hermiona:
Už zase se na mě dívá. Pečlivě sleduje každý můj pohyb svýma šedýma očima. Začíná mě celkem děsit. Určitě zase nedával pozor a teď se to snaží udělat podle mě, to mu ale nevýjde.
"Už jsem hotová, pane profesore," řekla jsem.
Snape přišel, podíval se na můj výsledek, něco si zapsal k sobě do sešitu a řekl, že mužů jít. Sbalila jsem si tedy své věci a odešla.
Asi nikoho nepřekvapí, že jsem zamířila rovnou do knihovny. Kde jinde by se taky dal lépe strávit ten volný čas? Půjčila jsem si jednu knížku o kouzelnických bylinkách a šla na další hodinu.
Měli jsme přeměňování. Tenhle předmět mám docela ráda, možná už kvůli tomu, že nás vyučuje Minerva McGonagallová, ředitelka naší koleje. Procvičovali jsme si změnu živého subjektu na neživý předmět. Tohle už taky zvládám obstojně, takže mi tato hodina nedala moc zabrat.
Po skončení celé výuky jsme se s Harrym a Ronem vydali k Hagridovi. Když jsem došli k malému domečku pod hradem, už na nás Hagrid čekal.
"Pojďte dál," řekl vesele.
Vešli jsme dovnitř a Hagrid pokračoval: "Tak Harry, tady pro tebe něco mám," řekl a podával mu malou knížku. "Našel jsem to, když jsem uklízel spíž na hradě. Myslím, že bys to měl mít ty."
Harry se na Hagrida nechápavě díval a potom knížku otevřel. Byly tam fotky jeho rodičů.
"Tohle patřilo tvé matce Harry. Jednou jí to někdo ukradl, ale už se to nenašlo. A teď, po tak dlouhé době, jsem to našel já. Teď je to tvoje Harry."
Na Harryho tváři jsem viděla rozzářené skleněné oči. Chtělo se mu brečet, ale na druhou stranu si chtěl zachovat svůj vážný postoj. Objal Hagrida, poděkoval mu a vydali jsme se zpátky do školy.

Draco:
Vidím Hermionu a za ní ty dva pošuky z Nebelvíru. Zase byli u Hagrida, pomyslím si. Doufám, že některý z těch dvou nepozve Hermionu na ples dříve než já. To by mi mohlo nepříjemně pokazit plány. Musím tu svou sázku začít brát víc vážně, než bude pozdě..

Slavnostně přidávám i druhy díl fanfikce :) Tento je o něco delší než předchozí, ale snad vám to nevadí.

Xx MayaFleck

The Bet | Dramione ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat