- 17 -

3.2K 176 7
                                    

Hermiona:
Najednou jsem po celém sále uviděla  několik černých stínu. Prolétávaly davem a v místnosti nastal strašný chaos.
Všichni se tlačili ke dveřím a Draco mě pevně chytil za ruku. Rozhlížel se po místnosti a najednou zděšeně šeptl: "Smrtijedi."
V tom už se vedle nás objevila Bellatrix. Její smích se rozléhal po celém sále.
"Draco!" křikla pobaveně svým vysokým hlasem, "kohopak tu s tebou máme?" ptala se ho.
"Co tady chcete!?" ptal se Draco vyřešeně a ruku mi tisknul ještě silněji než předtím.
"Přišli jsme si pro tebe!" smála se Bellatrix.
Schovávala jsem se za Draca a doufala, že to všechno rychle skončí.
Kde jsou všichni? Kde jsou učitelé, když je potřebujeme? Rychle jsem se podívala okolo. V sále už nikdo jiný kromě mě, Draca a Bellatrix nebyl. Vstupní dveře byly zavřené a zpozanich se ozýval hlasitý křik. Ostatní smrtijedi budou asi tam, pomyslela jsem si. V tu chvíli mě Bellatrix chytla za ruku a potom si už nic nepamatuju.

Draco:
"Proč to děláš Bellatrix?" ptal jsem se nechápavě. "jen jí prosím neubližuj, ona za nic nemůže."
"Tvůj otec mě pro tebe poslal. Asi s tebou potřebuje mluvit," odpověděla Bella, "a tu holku jsem měla přivést taky," dořekla.

Hermiona:
Probrala jsem se na studené podlaze. Nevěděla jsem, kam mě Bellatrix přivlekla. Rozhlížela jsem se kolem. Vypadá to jako něčí dům, ale ještě nikdy jsem tady nebyla. Najednou se otevřely dveře a do místnosti vstoupil Draco.
"Draco! Co se to tady děje?" ptala jsem se zmateně.
On se na mě jen udiveně koukal a nic neřekl.
"Draco, nebav se s ní. Běž za matkou, chce s tebou mluvit," ozval se hlas za ním. Draco odešel a do místnosti vstoupil muž, jež právě mluvil s Dracem. Byl to Lucius Malfoy.
"Nic si nepamatuje," řekl s jemným náznakem pobavení v hlase, "není to směšné? Ještě před pár chvilkami s tebou chtěl protančit celou noc a teď? Vůbec neví, kdo jsi. Nezbyla mu na tebe ani jedna vzpomínka. Ani jedna jediná," dořekl Lucius a nechal mě tam.
Ležela jsem na podlaze a brečela. Brečela jsem. Všechno je pryč. On je pryč.. Tohle není ta noc, na kterou jsem se tak těšila. Mělo to být jen já a on. Místo toho už ani nezná mé jméno. Neví, jak mi naprosto změnil poslední měsíce. Neví, co se mezi námi stalo. A taky neví, co všechno k němu cítím a co on cítil ke mně..

Moc, moc, moc vám děkuji za 100🌟 a překročení 1k přečtení! Jste nejlepší! 💛

The Bet | Dramione ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat