- 7 -

4.3K 210 15
                                    

Draco:
Dneska ráno mám vážně hlad. Nabral jsem si tedy velkou porci cereálií a pustil se do jídla.
"Hele Draco, jak jsi na tom s Grangerovou?" zeptal se mě zvědavě Goyle.
"Myslím, že to ti nemusí dělat starosti," řekl jsem trochu naštvaně, "na ten ples se mnou půjde," dopověděl jsem a odešel z jídelny.
Utíkal jsem k panským záchodům. Měl jsem štěstí, nikdo tady zrovna nebyl. Došel jsem k umyvadlu a opláchnul si obličej.
Sakra Draco! Vzpamatuj se. Je to jen Hermiona, ta- ta mudlovská šmejdka. Prostě se chovej normálně, vezmi ji na ten ples a pak bude všechno jako dřív.

Hermiona:
Zrovna jsem přicházela na snídani, když se Draco vyřítil z jídelny. Vypadal rozčíleně, ale zároveň i ublíženě. První věc, co mě napadla, bylo jít za ním. Utíkal na panské záchody. První jsem tam za ním chodit nechtěla a říkala jsem si, že počkám venku, ale potom jsem uslyšela, jak Draco brečí. Pomalu jsem otevřela dveře a šla směrem k umyvadlům. Seděl tam v rohu. Vypadal tak bezmocně.
"Draco?" řekla jsem opatrně.
"Co tady chceš?!" křikl vyděšeně.
"Viděla jsem tě utíkat z jídelny. Vypadal jsi smutně a tak jsem myslela-"
"Nic mi není," přerušil mě Draco.
Sedla jsem si vedle něj na podlahu a vroucně se na něho usmála.
"Opravdu jsi v pořádku? Vypadáš tak.. zlomeně.." řekla jsem tiše.
Podíval se na mě. Připadalo mi, že mu skrz jeho oči vidím až do duše. Seděli jsem tam a koukali se jeden druhému do očí.
"Hermiono.. Já- já jsem udělal něco hrozného. A asi mi to nikdy neodpustíš ale.. Hermiono, já tě miluju."
Seděla jsem tam s otevřenou pusou a překvapeným výrazem v obličeji. Páni, Draco Malfoy mi právě řekl, že mě miluje. No teda, tohle jsem opravdu nečekala. Nevěděla jsem, co mám dělat, takže jsem se na Draca překvapeně koukla a prostě jsem utekla. Nechápu, jak jsem mu to mohla udělat, ale v té chvíli mě prostě nic lepšího nenapadlo.

Draco:
Právě jsem Hermioně řekl, že ji miluju a ona místo toho aby něco řekla, jednoduše utekla. Nechala mě tam sedět v rohu s nezodpovězenou otázkou.. Jak se jí teď mám podívat do očí? Co když to někomu řekne a já pak budu všem jen pro smích? Rychle jsem se postavil, zkontroloval se v zrcadle a pospíchal na hodinu.
"Ale, ale.. První přijde pozdě slečna Grangerová a teď vy," řekl Snape po mém příchodu do třídy, "posaďte se," ukazoval na první lavici, ve které už seděla i Hermiona.
Rychle jsem došel dopředu a posadil se. Po chvíli ticha jsem se k Hermioně otočil a uvažoval, co říct.
"Promiň, jestli jsem tě nějak rozrušil.." šeptal jsem potichu, "prostě jsem ti to už musel říct."
Hermiona se na mě podívala a já ucítil, že mi pomalu pod lavicí stiskla ruku.
"Vůbec se neomlouvej," zašeptala.
A v tu chvíli mi došlo, že jsem do Hermiony zamilovaný až po uši.

Možná jste si všimli, že jsem změnila název a titulní obrázek. Snad s tím nemáte žádný problém :D Ale sami uznejte, že název Zakázaná láska nebyl moc originální :D

The Bet | Dramione ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat