Hermiona:
Zrovna jsem seděla s Harrym a Ronem na snídani, když jsem pohledem zavadila na zmijozelský stůl.
Všimla jsem si, že už má Draco ruku v pořádku. Ani mi nepřišlo, že už uběhl cely týden od té jeho nehody..
"Hermiono?" vytrhl mě z mého zamyšlení Ron, "Mohla bys tohle prosím předat Levanduli?" dopověděl a podal mi balíček s jejím jménem nahoře.
"Jistě," usmála jsem se a schovala ho do tašky. Ron teď s Levandulí tráví hodně času. Jsem za to ráda, jelikož si ani on, ani Harry nevšímají mých mimoškolních aktivit.
"Už víte, s kým půjdete na ples?" zeptala jsem se, abych nějak začala konverzaci.
"Já jsem pozval Levanduli," odpověděl Ron s plnou pusou.
"A ty Harry?"
"Ještě nevím," odpověděl zamyšleně.
"Co ty, Hermiono? Už víš, s kým pujdeš na ples?" ptal se zvědavě Ron.
"No, jeden kluk by tady byl, ale chci to nechat jako překvapení," řekla jsem tajemně.
Potom jsme se ještě chvilku bavili a pak se přesunuli na hodinu přeměňování.Draco:
Sám tomu nedokážu uvěřit, ale po tom týdnů na pokoji se do školy i celkem teším.
Ráno na snídani jsem s Crabbem a Goylem probral všechny novinky, co se za celý týden staly. Do naší debaty hodně přispěla i Pansy. Taky jsme probrali i nadcházející ples.
Myslím si, že Pansy trochu očekává, že ji na ples doprovodím právě já, ale to se plete.
"Draco? A ty už jsi některou na ples pozval?" ptala se zvědavě.
"Ano. A ona souhlasila." Po mých slovech se Pansy zaskočeně zvedla a uraženě odešla z jídelny.
"Takže ty už jsi Grangerovou pozval?" zeptal se překvapeně Crabbe.
Asi nepočítal s tím, že by se mnou Hermiona mohla někdy něco mít.
"Ano," odpověděl jsem, "A řekla ano."
"Tak to ještě uvidíme na plese," řekl Goyle jako by mi snad nevěřil.
"Myslíš si, že žertuju? Dneska mi jde pomoct s výběrem obleku," dopověděl jsem a odešel.
Sice s Hermionou na dnešek kvůli výběru oblečení nejsem domluvený, ale musel jsem přece Goylovy něco říct.
Potom jsem se vydal na hodinu dějin čar a kouzel.
Škola uběhla rychle a já jsem měl jít vybírat svůj oblek. Zamířil jsem do knihovny s přesvědčením, že právě tam Hermionu najdu. Vešel jsem dovnitř a pohledem projel všechny stoly. Nikde tam nebyla. Trochu zaskočený jsem se vrátil na pokoj a napadlo mě, že bych ji, stejně jako včera, mohl poslat dopis.Ahoj Hermiono,
máš už na dnešní odpoledne nějaké plány? Co říkáš na menší pomoc při výběru mého obleku na ples?
D. M.
Zalepil jsem obálku a poslal po sově.
Hermiona:
Seděli jsme s Harrym v jídelně a dělali úkoly, když jsem uviděla, jak se k nám blíží sova. Držela v zobáku dopis. Ale ne, pomyslela jsem si. Teď není ta nejlepší chvíle na dopisy, Draco.
Když prolétala sova nad námi pustila dopis ze zobáku. Přistál přímo přede mnou. Rychle jsem ho vzala a schovala do tašky. Harry se na mě nechápavě díval.
"Ty si to nepřečteš?"
"Ne, teď ne. Jen by mě to rozptylovalo od učení," odpověděla jsem a doufala, že tímto jeho výslech končí.
"No nic, já už stejně musím. Máme s Ronem ještě něco domluvené. Uvidíme se později," usmál se a odešel. Oddychla jsem si a vytáhla dopis z tašky. Draco chce, abych s nim šla dneska vybrat oblek. Bylo teprve půl druhé a na odpoledne jsem neměla žádné plány, takže jsem souhlasila..Moc vám děkuji za milé komentáře a votes u předešlých kapitol ❤ Když jsem tuhle fanfikci začínala psát, ani jsem moc nepočítala s tím, že by ji někdo četl. A teď? Tolik pěkných komentářů a votes u každé kapitoly ❤ Děkuji moc, moc, moc!
ČTEŠ
The Bet | Dramione ✔
Fanfic▶ Draco Malfoy & Hermiona Grangerová ▶ Nevinná sázka nebo snad něco víc? Jak to dopadne, když se do sebe tito dva naprosto odlišní lidé zamilují? Prosím, berte příběh s rezervou. Ne vše se musí shodovat s knižní/filmovou předlohou :) 22/12/16 - 10/0...