- 13 -

3.3K 170 2
                                    

Draco:
Upřímně teď moc nevím, co mám dělat. Jsem v tom zamotaný až po uši. Nechci sázku vzdát, ale když se budu s Hermionou nadále bavit, tak budu mít s otcem pořádný problém. A ona vlastně taky..
Do plesu už zbývá jen necelý týden. Do té doby budu muset omezit setkávání s Hermionou na minimum.
Najednou jsem za sebou uslyšel kroky.
"Tak co Draco? Kde máš ten oblek?" ptal se zvědavě Crabbe.
"Schovaný na bezpečném místě, aby se mu náhodou něco do plesu nestalo.." odpověděl jsem s jemným náznakem úšklebku na tváři.
Chvíli jsem uvažoval a potom jsem se vydal do společenské místnosti. Crabbe mě následoval. Sednul jsem si na gauč vedle Pansy, která se se mnou ještě stále kvůli tomu plesu nebavila. Ale hned jak jsem si přisednul se Pansy zvedla a odešla do pokoje. Klasické holky, pomyslel jsem si a otočil se ke Goylovi.
"Je mi jasné, že vy dva tupouni na ples nepůjdete, takže doufám že něco nechystáte."
Při těchto slovech se na Goylově obličeji vykouzlil podezřelý výraz. Otočil jsem se ke Crabbovi a ten se tvářil stejně podezřele.
Začínal se mě zmocňovat špatný pocit, ale snažil jsem se ho nevnímat. Co by taky tihle dva mohli vymyslet. S jejich IQ si sami neuvaří ani čaj, natož aby vymysleli nějaký brilantní plán.
Po chvilce debatování jsem se přesunul zpátky do pokoje. Vytáhl jsem si rozvrh a podíval se na společné hodiny s Nebelvírem. Nebude snadné Hermionu jen tak na poslední týden před plesem vypustit.
"Už to mám," šeptl jsem si pro sebe. Budu předstírat nevolnost, jak jednoduché! Pomalu jsem si v hlavě začal plánovat celý týden tak, abych se s Grangerovou setkával co možná nejméně. Nic ani nikdo mi nesmí překazit mou sázku..

Hermiona:
Seděla jsem v posteli, když v tom mi problesko hlavou, že ještě vlastně nemám šaty na ples. Už zbývá jen necelý týden, budu si muset s výběrem pospíšit nebo mi holky všechny pěkné kousky vykoupí.
Draca jsem už dva dny neviděla. Mám takové tušení, že se mi od toho incidentu s jeho otcem vyhýbá.
Snad to na jeho pozvání na ples nic nemění. Už bych si asi takhle na poslední chvíli společníka nenašla a nerada bych strávila plesový večer sama u stolu v obležení ostatních holek, které nikdo nepozval..

The Bet | Dramione ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat