Hermiona:
Dneska jsme měli první dvě hodiny bylinkářství se zmijozelem. Draco a ostatní byli na druhé straně stolu. Tu a tam jsem viděla, jak se na mě usmívá. Po hodině jsem počkala až všichni odejdou a odchytila jsem Malfoye.
"Draco? Mužů s tebou na chvilku mluvit?" zeptala jsem se.
Otočil se a přikývl.
"Uvažovala jsem nad tím, co jsi mi řekl a- a myslím, že bych to mohla zkusit. Teda.. za zkoušku nic nedám ne?" řekla jsem celkem nejistě.
Už zase jsem z něj nervózní. Ten způsob, jakým se na mě dívá.. A já prostě- pane bože. To co se stalo jsem vážně nečekala. Obzvlášť ne od něho. Chytl mě za ruce a pevně je stiskl. Chtěla jsem se mu vysmeknout, ale držel mě příliš silně.
"Věděl jsem, že si to nakonec rozmyslíš," řekl a usmál se na mě. Kdyby to nebyl Draco Malfoy, ten, který mě už od prvního dne na škole nesnáší, řekla bych, že jsem v jeho očích viděla něco víc než jen radost z nového přátelství.Draco:
Sakra, co to dělám?! Držím tady Grangerovou za ruce, jako bychom byli někde ve školce. Viděl jsem, jak se na mě dívá. Ta už je v mojí síti a ani o tom neví, pomyslel jsem si. Pustil jsem její ruce, ještě jednou jsem se vynuceně pousmál a odešel jsem. Cestou na pokoj jsem potkal Crabba s Goylem. Určitě zase kradli prvákům jídlo. Ale že by mi taky někdy něco nechali? To ne. Ale co, nesmím si přece kazit figuru. Už kvůli Hermioně. Přece by na ples nešla s nějakým vypaseným Malfoyem..
Večer před spaním mi hlavou zase poletovala spousta myšlenek. Mám tu sázku vzdát? Ne to nemůžu.. Teď, když mi Grangerová potvrdila, sice nejistě ale ano, naše přátelství, tak to přece vzdát nemůžu.
Přistihl jsem se, jak na ní poslední dobou čím dal víc myslím. Ano, může za to ta sázka, ale obavám se, že je za tím i něco víc. A to je to, čeho se bojím nejvíc. Zamiloval jsem se do ní. To ona mě chytila do pasti, ne já ji. A čím víc se snažím sám sobě namluvit, že to tak není, tím víc se v ní ztrácím..
ČTEŠ
The Bet | Dramione ✔
Fiksi Penggemar▶ Draco Malfoy & Hermiona Grangerová ▶ Nevinná sázka nebo snad něco víc? Jak to dopadne, když se do sebe tito dva naprosto odlišní lidé zamilují? Prosím, berte příběh s rezervou. Ne vše se musí shodovat s knižní/filmovou předlohou :) 22/12/16 - 10/0...