Draco:
Jak jsem včera řekl, tak jsem taky udělal. Hned první hodinu jsme měli společně s Nebelvírem, takže s Hermionou. Seděla v poslední lavici úplně sama, tak jsem si řekl, že si dneska pro změnu sednu s ní.
Přišel jsem k její lavici a sednul si na židli vedle ní. Podívala se na mě celkem zaraženě. Vlastě mě to ani nepřekvapuje.
"Potřebuješ něco, Malfoyi?" zeptala se mě zmateně.
"Ne, jen si sedám," odpověděl jsem klidným hlasem.
Teď už vypadala opravdu hodně zaraženě.
"Ehm, no, dobře," řekla a odsunula se na svou stranu lavice.
"V pohodě, já nekoušu," mrknul jsem po ní a ona se na mě vystrašeně podívala.
Chytnul jsem její židli a přisunul ji blíž ke mně. Je tak lehká, že jsem to zvládnul jednou rukou.Hermiona:
Co to ten Malfoy zase dělá? Byla jsem z něj úplně zmatená, poslední dobou je nějaký divný. Chytl mou židli a přisunul ji zpátky k němu. Fajn, tak to bylo dost divné. Uvažovala jsem, jestli to zase není nějaký z jeho trapných vtípků, ale vypadal naprosto vážně. A právě to mě děsilo.
V tom vešel učitel do třídy a my se posadili. Celou hodinu jsem z něj byla naprosto vykolejená, snažila jsem se vyhnout jeho pohledům, ačkoli to bylo velice obtížné, když mě sledoval téměř celou dobu. Rozhodla jsem se, že si s ním po hodině promluvím.Draco:
Viděl jsem, že je z mé přítomnosti celá nesvá. Za celou hodinu se na mě ani jednou nepodívala. Každopádně jsem věděl, že jsem udělal dobře. Musím se jí dostat pod kůži, tak hluboko, jak to jen jde.
Potom učitel ukončil hodinu a Hermiona mě chytla za rukáv a vlekla někam pryč. Došla někam za roh, kde nikdo nebyl a začala: "O co ti jde, Malfoyi?"
"O nic, jen se chci skamarádit," řekl jsem vážně.
"No jasně, na to tě znám už moc dobře. Až přijdu na to, co máš za lubem-" nestihla dopovědět větu, protože mě už Crabb s Goylem hledali a viděl jsem jí na očích, že nechtěla, aby nás spolu někdo viděl.
"Ještě jsme spolu neskončili!" řekla naštvaně a vypařila se.
Já jsem si jen potichu pro sebe řekl: "V to hluboce doufám.."
ČTEŠ
The Bet | Dramione ✔
Fanfiction▶ Draco Malfoy & Hermiona Grangerová ▶ Nevinná sázka nebo snad něco víc? Jak to dopadne, když se do sebe tito dva naprosto odlišní lidé zamilují? Prosím, berte příběh s rezervou. Ne vše se musí shodovat s knižní/filmovou předlohou :) 22/12/16 - 10/0...