- 1 -

9.2K 293 2
                                    

Hermiona:
Seděla jsem ve třídě a uvažovala nad plány nadcházejícího odpoledne. Najednou jsem ucítila něčí pohled na mých zádech. Otočila jsem se a vidím, jak na mě Draco Malfoy zírá.
Když zjistil, že jsem si ho všimla, rychle sklopil svůj pohled na podlahu. Asi si myslí, že mi to nedochází. Poslední dobou si jeho pohledů všímám čím dál tím víc. Nechápu, co tím sleduje..
Z mého zamyšlení mě vytrhl až konec hodiny. Sbalila jsem si své knížky a mířila směrem ke dveřím.
Najednou do mě někdo vrazil. Byl to Neville. V tom spěchu si mě zřejmě nevšiml a narazil do mě.
Lekla jsem se, takže jsem upustila všechny své věci na zem. Naštěstí byl Neville tak ochotný a pomohl mi je posbírat.
"Promiň, vůbec jsem si tě nevšiml," řekl Neville zmateně.
Myslím, že ještě pořád mu nějak nedochází, co se stalo.
"V pořádku," odpověděla jsem a přátelsky se na něj usmála.
Rychle jsem posbírala věci ze země a vydala se na pokoj.
Chvíli jsem ležela v posteli a potom jsem si vzala pár knížek a šla do knihovny, kde jsem si, stejně jako každý den, začala dělat své úkoly. Najednou jsem za sebou uslyšela něčí kroky.
"Ale koho pak tu máme?"
Otočila jsem se a uviděla Malfoye. Hlavou mi proběhla jediná myšlenka. Co tady chce? Do knihovny přece nikdy nechodí.
"Co chceš Malfoyi?" zeptala jsem se otráveně.
"V klidu, Grangerová, jenom jsem tě chtěl pozdravit," řekl tím svým arogantním tónem a ironicky se pousmál.
Věnovala jsem mu poslední pohled a opět se začala věnovat svým úkolům.
"No nic, uvidíme se zítra na hodině," mrknul po mně a odešel.
Oddychla jsem si, protože na jeho přítomnost teď opravdu nemám náladu. Dodělala jsem si všechny úkoly a vydala se zpět do svého pokoje.
"Kde jsi byla Hermiono?" ptala se mě hned po příchodu Levandule, "nebo počkej, budu hádat."
Nahodila svůj zamýšlený výraz a netrvalo ani pár sekund a vykřikla: "Že ty jsi byla zase v knihovně?"
Kývla jsem hlavou na znamení souhlasu a přesunula se do své postele. Bylo už celkem pozdě, takže jsem se šla umýt, převlékla se do pyžama a šla rovnou spát.

Tak, tohle je první díl nové fanfikce a vlastně taky oficiálně první zveřejněná věc na Wattpadu. Asi bych si to měla někam napsat :D
Snad se vám první díl líbí :)* Budu ráda za každý komentář nebo vote.

Xx MayaFleck

The Bet | Dramione ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat