Draco:
Celé ty osamělé dny tady na pokoji mě už dohání k šílenství. Rozhodl jsem se tedy, že Hermionu překvapím a napíšu jí dopis.
Vytáhl jsem papír a brk a začal psát..Drahá Hermiono,
celé ty dny tady myslím jen na tebe.. Už jen pár dní a budeme se zase denně vídat na hodinách. Moc mi chybíš..
Ehm no počkat. To je na mě moc. I když to jen vymýšlím musí to přece alespoň trochu znít jako já. Tak ještě jednou.
Ahoj Hermiono,
hledal jsem nějaký kreativní způsob jak se tě zeptat. Dopis asi nebude zrovna ten nejoriginálnější, ale jsem si jistý, že tě určitě potěší.. Takže bych se tě rád zeptal.
Hermiono, půjdeš se mnou na zimní ples?
Svou odpověď prosím pošli po sově zpátky.D. M.
Hermiona:
Seděla jsem v pokoji zachumlaná do peřiny, když v tom jsem uslyšela, jak někdo klepe na okno. Pomalu jsem se postavila a šla směrem k němu.
Byla tam sova a v zobáku svírala dopis. Otevřela jsem okno a dopis si převzala. Podle monogramu na spodní části papíru jsem poznala, že byl od Draca....Hermiono, půjdeš se mnou na zimní ples?
Po těchto slovech se mi na tváři vykouzlil obrovsky úsměv.
"Ano!" vykřikla jsem radostně. Naštěstí jsem byla právě v pokoji sama, takže jsem nikomu nemusela vyjasnovat důvod své obrovské radosti. Rychle jsem vzala brk a papír a začala psát.Ahoj Draco,
tvůj dopis mě velice potěšil. Nad zimním plesem jsem ještě moc neuvažovala, ale byla bych moc ráda, kdybych mohla tento večer strávit právě s tebou. Takže ano, na zimní ples s tebou půjdu moc ráda!
Hermiona
Vložila jsem dopis do obálky a poslala ho po sově zpátky. Na začátku roku by mě ani nenapadlo, že bych se někdy s Dracem mohla vůbec bavit. A teď, teď s ním půjdu na zimní ples.
Draco:
Seděl jsem u okna a čekal na odpověď od Hermiony. Najednou se z mraků vynořila sova a mířila přesně k mému oknu. Otevřel jsem ho a vzal si od sovy dopis. Rychle jsem otevřel obálku a dopis si přečetl. Souhlasila. Tohle bylo lehčí než jsem čekal. Teď už mám sázku v kapse, pomyslel jsem si vesele. Dopis jsem založil do svého šuplíku na klíč a zamknul ho, aby ho náhodou někdo nenašel. Už se těším na všechny ty výrazy spolužáků, až zjistí, že jdu na ples právě s Grangerovou. To bude ještě legrace..
ČTEŠ
The Bet | Dramione ✔
Fanfiction▶ Draco Malfoy & Hermiona Grangerová ▶ Nevinná sázka nebo snad něco víc? Jak to dopadne, když se do sebe tito dva naprosto odlišní lidé zamilují? Prosím, berte příběh s rezervou. Ne vše se musí shodovat s knižní/filmovou předlohou :) 22/12/16 - 10/0...