Capitolul II Care pe care.

2.6K 134 14
                                    

La multi ani! In primul rand imi pare foarte rau ca nu am mai reusit sa postez din noiembrie, doar ca am avut mormane de cursuri de invatat si pur si simplu nu mi-am mai gasit timp si inspiratie ca sa scriu ceva, dar acum dupa o bine meritatata vacanta, care se pare pentru mine s-a prelungit pana saptamana viitoare, am reusit sa scriu acest capitol si sper ca pana miercuri,joi sa reusesc sa scriu un capitol nou si  la "Torn". In al doilea rand,in acest capitol vor fi cateva replici in engleza, am presupus ca toata lumea stie limba asa ca nu am mai tradus, daca apar neintelegeri imi spuneti si va traduc eu nu e o problema. 

Sper din suflet sa va placa si sa va lasati si o mica parere despre capitol ca sa stiu daca se mai merita sa continui sau nu, pentru ca stiu ca nu e foarte strralucit si e ca e putin tras de par. 

Oricum dati play la melodie pentru un efect mai bun, enjoy, vote and com! 

-----------> In poza din sidebar este Alessia. 

Va pup si va iubesc! SoulShadow(Nykoleta) 

_________________________________________________________________________

Alteori o sa plangi de fericire daca reusesc

Si sa vrei sa plangi in locul lor daca dezamagesc

Acolo lasand toate certurile-n spate

Sa-nveti sa le tii parte chiar daca sti ca n-au dreptate

Acolo-n drapta lor cu absolut orice pret

Sa-i vezi la fel cand toata lumea-i priveste cu dispret

Sa-ti investesti increderea fara s-astepti dobanda

Fara sa stai la panda ca-i poti pierde într-o secunda

Stiu ca ti-au jurat atatia ca le esti ca un frate

Dar cand a fost s-arate cati au stat cu tine spate-n spate

Cati daca i-ai ajutat si-au amintit de multumiri

Oricum lasa-i sa plece ca sunt doar simplii musafiri

Simpli trecatori... Ce au modele in viata

Ce vor sa fie altcineva in fiecare dimineata

Cat despre mine...Inteleg totul perfect

De-asta doar unora le strang mana cu respect

Am aruncat mucul de tigara pe jos si l-am strivit cu pantoful privind in indepartare, mi-am dus mana la ureche si mi-am potrivit mai bine casca, nu am de gand sa o pierd chiar cand sunt in mijlocul actiunii, iar casca este cam mare, sper sa nu se vada ca daca se vede, atunci chiar sunt mort si ingropat.

Din departare incep sa se auda voci, ok asta inseamna ca totul merge ca in plan, imi trec mana pe la ceafa usor agitat si ma sprijin de masina cu mainile incrucisate la piept, inca mai simt efectul tutunului si deocamdata sunt calm.

Si cand spun deocamdata ma refer la o perioada de maxim un sfert de ora.

-Oy bro, what’s up?

Ii aud din dreapta vocea lui Greg si imi introc capul in asa fel incat sa il privesc tinta in ochi, asa se face cand vrei sa efectuezi un transport de droguri cu succes , nu poti sa te comporti ca un rahatel care e gata sa se cace pe el de fiecare data cand cineva ii trage vreo privire mai dura.

-Nothin’ special, you got what I want?

Rade si isi ridica o spranceana la mine privindu-ma de parca nu as stii ce vorbesc. Are cumva impresia ca ma tin de glume? Pentru ca nici prin gand nu mi-a trecut asta, si ar face bine sa nu ma enerveza ca altfel s-ar putea sa ajunga acasa in carucior sau poate mai rau.

Cenușă [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum