~10 часа по- късно~
Дишах много учестено. Ръцете ми бяха плувнали в пот. Одеялото беше мокро от сълзите ми. Лежах на леглото си, загледана притеснено в тавана.
Обърнах се към часовника на стената. 23:54. Нима оставаха само 6 минути?! 6 минути и всичко щеше да излезе наяве. Толкова ме беше страх!
Внезапно някой отвори вратата и понеже бях в голямо напрежение, подскочих стреснато.
- Хей, Рейвън, баща ти се прибра.
- СЕГА?! Мамо, знаеш ли колко е часа?!- извиках и неочаквано, защото бях прекалено притеснена за да говоря спокойно.
- Ами да, но баща ти беше цели 2 седмици в командировка. А и чух музиката от стаята ти и предположих, че още не си заспала. Ела да го видиш поне.
Не! Не можех сега да излизам от стаята. Оставаха само 3 минути! Сега какво щях да кажа на майка ми?! Трябваше по най- бързия начин да я изкарам от тук.
- Ами мамо...много съм уморена, не може ли утре да го видя?
- Значи баща ти беше в чужбина, труди се за да има какво да ядем, а ти ме лъжеш в очите че си уморена, за да не го видиш!
- Мамо де! Няма да избяга!
- Напротив, утре в 7 часа сутринта заминава за Англия.
- КАКВО?! Няма ли да си почине малко?
- За жалост не може. И затова трябва да го видиш още сега.
Край! Нямаше какво друго оправдание да измисля. Оставаха...1 минута?! Разтреперих се още повече! Какво щях да правя сега?!
За жалост в крайна сметка майка ми победи. Все още разтреперена станах от леглото и се насочих към кухнята, където беше баща ми. Щях да се бавя само минута. Едва ли щеше да има голямо значение. Може би Крис беше казал точно в полунощ, само за да ме сплаши.
На бегом се озовах при баща ми. Той видимо беше много уморен и едва държеше очите си отворени. Отидох при него и го прегърнах.
- Здравей, татко. Как си? Как мина в Холандия?
- Ами...добре- едва каза той.
- Мисля, че трябва да се откажеш от тази работа. Тя те съсипва!
- Знам, Рейв, знам. Но не мога. Защото знаеш ли какво- вече каза по- ентусиазирано- В края на месеца ще получа цели 5000 лева! Представяш ли си?! Не мога да се откажа точно сега!
VOUS LISEZ
ANGEL IN DEVIL SHELL (BG)
HorreurЕдна стара библиотека, едно мъчително минало и зъл, но прекрасен демон. Тези три неща промениха живота на 16-годишната Рейвън. Промениха и самата нея. Но дали за добро или лошо? Ще се лее кръв, ще текат сълзи, ще има болезнени целувки и безброй заг...