Melezler: Hiç bir ırkın karışmasıyla değil tamamen saf bir ırk olarak var olmuştur. İsimlerini gözlerinden akan siyah sıvının tenlerine karışmasından alıyorlar
Evren Lordları: Yıldızlar ve Zaman Lordlarının evliliği sonucu oluşmuştur. Ortaya çıkan kehanetten sonra uzun bir süre yıldızlar ve Zaman Lordlarının evliliği yasaklanmıştır. Kısmi melezdirler isteklerinde evren lordu-melez-yıldız Zaman Lordu gibi gözükebilirler.
Yıldızlar: Masallardaki periler gibidirler. Parlak ve kusursuz. Melezlere yapılan deneylerden ortaya çıkmıştır.
Zaman Lordları: Zamana hükmeden varlıklardır. Melezlere yapılan deneylerin sonuçlarından başka biridir.
(Uzaylı formlarının hepsinin insana benzer bir anatomisi vardır.)
RQUEM: Evren Lordlarının gezegenin de ağaçlarda yetişen uzay,zaman, boyut ve mekanda hareket eden kendi bünyesi olan uzay araçları.Uzun zamandır melezler ve evren lordları arasındaki savaş bitmek üzereydi ama iki tarafta ağır kayıplar vermişti. Evren lordları son olarak Evrene ve Kral'a sahipti. Melezler kendilerine benzeyen varlıklara tahammül edemediği için evren lordlarina savaş açmış ve açtığı savaşta da kısmen başarılı olmuştur. Sayıları inanılmaz derecede azalan melezler katliama devam edip öldürdükleri evren lordları ile ilgilenip tamamen ölüp ölmediğini kontrol ettiler çünkü evren lordlarına evrenin hediyesi 10 rejenerasyon hakkıydı. Melezler onlarla ilgilenirken yukarda savaş için son kırıntıyı Evren arıyordu.
***O SIRADA YUKARDA***
RQUEM DE
Evren kafasını tekrar RQUEM'in duvarına vurup düşünmeye çalıştı ve inanılmaz şekilde başarılı oldu. Sağ tarafına uzanıp ana konsolda bulunan sonik kalemini eline aldı ve kralından ölmesini istemeye hazırlandı********************
Bir kez daha başımı duvara vurup düşünmek için beynimi zorladım ve bu kez işe yaradı. Arkamda yılların devrilmeyen kralı uzanmış gülümseyerek bana bakıyordu. Aklımdan geçenleri anlarcasına başıyla onay verdi. Ama yinede sözlü onayını almak için konuştum. "Bu ne cüret bunu nasıl teklif edebilirsin diyebilirsiniz Kralım ama elimde ya sizi ya beni kurtarmak için tek bir fikir 10. rejenerasyon çoktan sizin için tamamlandı bense ilk halimleyim ve siz çok ağır yaralandınız, benimse bir iki ufak çiziğim var sadece. Haddime olmayarak sizden enerjinizi sonik kaleme almayı teklif ediyorum. Yoksa evren tamamen yok olacak ve son sağlam kalan RQUEM de patlayarak çöpe dönüşecek. Kararınızı bekliyorum efendim."
Kral asla kızmış gibi görünmüyordu aksine memnun kalmış gibi bir hali vardı ağır yarasına rağmen tereddütsüz ve tekdüze bir ses tonuyla konuştu. "Evren seni çok iyi anlıyorum sen benim oğlum sayılırsın. Evren'i ayakta tutabilecek tek şey sensin ve bu RQUEM. Lütfen yapman gerekeni yap. Bilmeni isterim ki Evren Lordlarının yeni kralı sen olacaktın. Tahtı devir zamanı geldiğinde sana devredecektim. Çok gençsin ve çok ağır bir sorumluluk alıyorsun ama bu bizim tek şansımız. Hadi yap şunu." Elime aldığım fazla elektrik yüklü kalemi ona doğru tuttum ve elimde şekil değiştirmesini bekledim. Her şey o sıra da oldu kralın tüm gücü kalemin içine doldu, kalem birden hareketlenip RQUEM de yerini aldı. Başımı çevirip krala baktığımda cansız bedeni yerde uzanıyordu ama bunun için üzülecek vaktim yoktu soyumuza yakışır şekilde kralın gezegene inmesi için kralın RQUEMden ayrılıp soyumuzun tamamının olduğu gibi onunda gezegene inişini hayal ettim. Gözlerimi açtığımda kral yok olmuştu. Biraz güçsüz düşsemde üstesinden gelebilirim. Bu arada tanışmayı unuttuk...Ben Evren... Az önce gezegenim melezler tarafından saldırıya uğradı ve ben hariç herkesin ölümüne şahit oldum. Benim ölen annem ve babam sayesinde yarı melezdim. Yıldızlar farklı bir ırktır babamla olan yasak evlilikleri sonucu ben doğduktan sonra affedilmişler. Bende melez iç güdüm sayesinde melez gibi gözüktüğümde bana zarar vermediler.
Türümün tamamı için ne mi yapabildim? Sadece ölürken daha az zarar görmelerini sağladım. Tekrar ediyorum. Az önce bir soykırım gördüm ve engelleyemedim. Oradakilerin tamamı benim gibi yarı melezdi. Ancak onlar bunu asla öğrenemedi. Orada sadece zaman lordları ve yıldızların çocukları yaşardı. Ben de yarı melez olduğumu dün öğrendim. Bugün onlarla konuşmak için saraya çıktığımda melezlerin saldırısına uğradık. Tek zarar gören biz değildik. Melezler de epey zarar görmüştü. Ancak kral benimle kalan son sağlam RQUEM'e binip bizi buraya kapattığı ve az önce beni kurtarmak için canını feda ettiği için şu an dışarıda ne olduğunu bilmiyorum ve RQUEMde amaçsızca evrende dolaşıyorum. Bu arada ben Evren demiştim. Ben sadece Evren değilim. Evren Lordu'yum
Şimdi EVREN LORDU ne diye sorarsanız? Tüm bu evreni elinde tutan kişi. Ancak bunun nasıl olduğunu bilmiyorum. Henüz güçlerinin tamamını kullanamıyorum. Bana bunu öğretecek herkes öldüğü için çaresizce güçlerimi keşfetmeye çalışacağım bu küçücük(!) RQUEMde. Bilmediğiniz için bunu da açıklayayım. RQUEMler ağaçta yetişen küçük evlerdir ve evrende dolaşmamıza yardımcı olur. Bilmediğiniz bir çok uzaylının dilini biz Evren Lordlarına beynimizde çevirir. Yani ben ve kalan son RQUEM evreni ayakta tutuyoruz. Şimdi ne mi yapacağım?
3 ay sonra
Yapabildiklerimin bir kısmını keşfettikten sonra RQUEM gezegenimin önünden geçerken ne tepki vereceğimi şaşırdım çünkü turuncu gökyüzü ve yeşil suların yerine sadece koyu bir karanlık buldum.
Tam bu sırada RQUEM sarsılırken neler olduğunu anlamaya çalıştım. İşte şimdi bittim. Çünkü RQUEM koordinatlarını bilmediğim bir gezegenin bir ülkesine inişe geçmişti.
Multimedya da RQUEMın dış görünümü var. Okumaya devam ediniz lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVREN LORDU
Science FictionHer şeyini kaybetmiş bir genç adam... Ve onun evrenine kendini kaptırmış bir kız... Evrenin bir köşesinde sessizce canlanmayı bekleyen mitolojik yaratıklar... He birde unutmadan koskoca evreni ayakta tutan küçük bir RQUEM....