Prolog

45.7K 734 2
                                    

"Dila You sayangkan i tak"kata kailif dengan nada romantik,

Haha apa punya soalan la you ni i sayang you sangat sangat tau"kata dila sambil mengengam tangan kailif

"Baguslah kalau macam tu taklah i bertepuk sebelah tangan"kata kailif sambil mengelus jemari dila,

"Tapi kenapa you tiba tiba tanya eh lif".dila sajalah yang memanggil nya lif kawan² selalu panggil kai kal or kailif "

"I nak bagitau you something i harap you jangan hampakan permintaan i ni sebab youla perempuan pertama yg buat i rasa bahgia and--kai gantungkan katanya tadi".

"And apa lif"Tanya dila tenang

'Kai mengeluarkan kota berwarna merah lalu membuka nya?

"Will you marry me Adila Maira mohd dato ahmad"Kai berlutut didepan dila semua mulai memandang mereka"

"What"Terkejut besar dila bila kai melamarnya di kalangan ramai orang."

"Sudih tak you jadi bidadari syurga selamanya dihati i "kata kai sambil mengeluarkan cincin itu dari kota berkira² mau memakaikan dila tapi tibatiba--?

"Kai i'm so sorry i i can't"kata dila lalu berdiri terus berlalu keluar dari mall"

'Kai rasa seperti ada batu besar yg menghempas hatinya kecewa perit sakit hati itula yg dia rasa sekarang dan harapannya sekelip mata runtuhh"






Dari situla kai mulai jadi orang yg pendiam pemarah dingin baran dan menjadi mr ego tapi mampukah egonya bertahan pabila mrs cinta muncul hidupnya mula huru hara dan mampukah ijati runtuhkan ego didalam diri kailif?

















Sorry guys kalau bab ni membosankan tapi apa² pun selamat membaca😋💕

Mr Ego Mrs Cinta✔Where stories live. Discover now