' termenung sendiri dibalkoni mengenang rancangan nya bersama danish.apa betul dia nak runtuhkan rumah tangga orang bukan ka itu berdosa isteri kailif pun tidak pernahku temui entah2 perempuan tu kawan lama ke or kawan baru like ijati medina opss?apasal pula tersasul nama ijati nie ya alla.'
Ringtone bad thing bergemar ditelefon adila.nama yang tentera iaitu DANISH'
' adila maira mengeluh seketika.lalu menekan butang hijau'" adila."suara danish didalam talian..
" yer."ujar adila pula.sambil memandang keindahan pokok^^ burung^^ dibalkoni pada pagi ini.
" so you dah setuju ke nak ikut rancangan i."kata danish.tertelan airliur adila jadinya (gulp)
''jangan kata you batalkan pula."sambungnya yang kedengaran sedikit tegas disitu.
" no.i meant i setuju."entah setan apalah yang merasuknya sehingga dia setuju.setan cinta kot?
" good!kita akan jumpa petang nie bincang pasal hal nie."selepas saja danish berkata begitu.adila segera menekan butang merah tutt!!
" ya allah bantulah hamba mu ini sungguh berat ujian ini "desis adila.terus terduduk lalu memeluk lututnya dan menanggis tersedut sedat.
7:20
" wuarggg!"tau tak siapa yang menguap!!!bukan ijati medina.tapi jengjengjeng hehe kailif amsyarlah.lalu kailif melihat jam disebelahnya.terbuntang matanya omaigad terlepas subuh." alamak sayang!!!."jerit kailif kecil tapi mampu membuat ijati bangun terkejut.
" arh!! Kenapa biy ada apa "ujar ijati bertubi tubi.dengan tidak sengaja selimut dipakainya terturun sedikit membuatkan badan nya sedikit terdedah.aumss faham^^lahkan erkkk huks huks😂hehe
' kailif terus menoleh kearah bidadarinya.dengan serta merta dia ternampak sedikit badan ijati yang terdedah itu lalu tersenyum miang lelele~~'
" taklah biy jerit tadi sebab kita dah terlepas subuh "kata kailif.ijati hanya mengangguk.ijati memandang kailif hairan yang tak lepas pandang dibahagian selimutnya lalu ijati melihat kebawah selimutnya.WHATTHEHELL!!!!
" heii apa pandang^^ arh nak kena tumbuk ke "balas ijati.lalu menarik selimutnya kebadan nya hanya kepala yang nampak.
" arh tumbuklah tumbuk fikit takut ke blurk "kata kailif.ijati hanya mencebikkan bibirnya.lalu berpusing membelakangi kailif.adododo nak merajuklah tuiii.
" taknak kawan "balas ijati.lalu memejamkan matanya seketika.namun beberapa minit kemudian ijati terasa ada yang masuk diselimut.terangkat bahu ijati dek secara tiba-tiba pinggang nya dirangkul.tapi dia diam je walah dalam hati dupdapdupdap!!
" sayang marah biy ke "ujar kailif.kulit mereka bersentuhan faham^^ orang lepas hukshuks.lalu dagunya diletakkan dibahu ijati.diam krikkrik.
" taklah buat apa nak marah "balas ijati menjulingkan matanya keatas.
" habis kalau tak marah kenapa taknak layan biy "kata kailif.ijati menarik nafas dalam^^ lalu dia menghadap kedepan.mata bertembung.
" sorry keyy lain kalau kalau sayang nak tumbuk tumbuklah biy tak kesah tumbuk sampai lebam mat--"katanya dipotong oleh bibir ijati.terlopong kailif jadinya.
" jangan cakap macam tu ijati tak sukalah berkaitan dengan mati!"balas ijati.kailif hanya mengangguk setuju.lalu ijati memeluk erat kailif begitu juga dengan kailif membalas pelukkan
" biy.jom dating kat pantai nak tak teringinlah "kata ijati dalam pelukkan kailif.
" ok sayang nak pergi pantai mana pantai murni ke "balas kailif.ijati mengeleng geleng.
YOU ARE READING
Mr Ego Mrs Cinta✔
Romance#25/29 in Romance 26/1/18~27/1/18 #1/in Ego 11/5/2020 #12 In Romance 16/08/2020 "Kenapa la aku kena kahwin dengan perempuan kampung macam kau"-Tengku Kailif Amsyar "Eh awak ingat saya nak sangat ke kahwin dengan bapak singa euw please la"-Ijati Med...