Bab9

15.6K 341 2
                                    

'eh kenapa muka aku rasa macam sejuk je nie,macam air--wait airlah kan'terus aku membuka mataku'

"hei awak buat apa nie ah,"marahku,gila kau tak marah dia pegi siram air kat muka aku nasib sikit je'

"dah kau susah sangat nak bangun aku guna la air,"jawab kailif buat muka tak bersalah?

"ish kalau nak kasi bangun tu,kasi bangun betul"lah nie tak,"kata ijati lalu membetulkan rambutnya kebahu"

"dah aku cium pipi kau tak bangun aku cium mulut kau ah lagila kau tak bangun aku cium lehe--,"terus ijati memotong bicaraan kailif?

"shutup!!tak paya nak merepek lah,"kata ijati malu hehe"

"lah mana ada aku merepek memang betul la,tak dapat malam pertama ringgang2 pun jadila"kata kailif kening diangkat berkali kali"

"whateverlah,"kata ijati lalu menjeling geram dekat kailif

'suasana menjadi krik krik'...

"ehem ehem,"kailif berdehem sebelum membuka bicara"

"oh ya lepas kau mandi,kau terus packing barang kau eh dengan barang aku sekali la,"kata kailif"

"buat apa nak packing barang,hm awak nak bawa saya honeymoon eh hehe,"kataku terujaa😱

"bila masa aku cakap nak bawa kau pegi honeymoon,"jawab kailif

"habis kalau bukan pegi honeymoon nak kemana lagi,"kataku pelik?

"pindah,"jawab kailif pendek,terbuntang mata ijati"

"what pindah!!suaraku sedikit tinggi

"yups"katanya acuh tak acuh

"tapi kenapa awak nak pindah,awak tak selesa ke tinggal dekat rumah keluarga saya nie,ke rumah saya nie terlalu kecil berbandingkan rumah awak tu,"kata ijati bertalu talu mulut ijati cakap😂

'tiba tiba dahi ijati dijentik oleh kailif'

"hei apa nie kailif sakitlah"kata ijati tidak puas hati,lalu memengang dahi yang dijentik oleh kailif,"

"eleh mana ada sakit tu, kau je over lebih,"kata kailif lalu tersenyum sinis😏

"ish apa"je la,saya nak mandi bai"kata ijati lalu bangkit dari pembaringan nya terus ke tandas"

"macam2lah kau nie ijati"omel kailif,tergeleng geleng



saya buat bab pendek je kali nie hehe takde idea😉😊insyallah nanti saya buat bab panjang"

Mr Ego Mrs Cinta✔Where stories live. Discover now