uh semua makanan kat cafe kate spade nie.darat mean seafood berkerut merut ijati jadinya maklum la baru first time makan macam nie'
" kailif kenapa rasa udang nie lain."berkerut dahi ijati akibat merasa udang yang pelik itu? adakah udang pelik.ke ijati yang pelik nie?
" pelik apa benda "kata kailif tanpa memandang ijati.takkanla nak pandang ijati karang tersebur aku juga yang malu?
" takdelah pelik sangat.tapi rasa dia lain tak sedap langsung "balas ijati lalu mendorong pinggan berisi udang pelik tu?
" kalau tak sedap tak payalah makan".kata kailif lalu mengankat muka memandang wajah ijati dengan tajam.
" tapi saya masih lapar."balas ijati persis seperti perangai budak2.tanpa mempedulikan pandangan tajam kailif "
" hm kau nak makan kat mana sewel "kata kailif mengalah.ULANG SUARA uh dah runtuh ke ego dia?
" kat aghh! airport "balas ijati teruja! mai ai sedapnya kalau dapat makan donat pinkk slpl😂
" airport? "kata kailif hairan.yela kau tak pelik ke tiba-tiba makan kat airport.ijati nak makan apa kat sana makan kapal terbang eh?
" yela airport hm kalau dapat makan sana uh bestnya dalah banyak encik" pilot maigad "kata ijati sangat teruja.manalah tau dapat jodoh pilot tak ke kau untung.haha choii ah ijati nie tak ingat laki ke kat depan dia tu.
" takpayah"balas kailif pendek.
" ish nak pergi juga.kan ke tadi awak kata saya boleh pergi makan kat mana je"ujar ijati tidak puas hati.uh tadi kata pergi mana je😢
" yela tapi takde lain ke selain airport.lagipun kau nak makan apa kat sana.makan encik pilot kau tu "balas kailif sinis.
" eh awak jangan sikit eh saya mana sampai hati nak makan encik pilot "kata ijati.gila ke aku nak makan pilot tak sampai hati wei👍
" arh kalau bukan nak makan pilot kau nak buat apa pergi sana "balas kailif lalu meneguk jus lemon+gren tea.tula ijati pelik dengan food2 drink2 kat sini pelik2 doh?😂
" makan donat.saya teringin sangat nak makan hm "kata ijati lalu membuat muka sedih😳
'kailif mengeluh hurm tak pernah2 dia mengalah macam nie tapi bila tengok muka ijati yang sedih and teringin sangat nak makan donat tu tak sampai hati pula dia'
" ok"kata kailif ringkas lalu berdiri tapi tanganya sempat ditahan oleh ijati.
" ok apa.dah awak nak kemana"kata ijati pelik.
" pergi bayar bil dulu nie baru kita pergi airport "balas kailif acuh tak acuh.
"omaigad betul ke nie"kata ijati dengan mata yang bersinar sinar💐
" yela."lalu kailif memuncungkan mulutnya kearah tanganya tanda (tanganya belum dilepaskan oleh ijati)
" eerm hehe sorry"pantas ijati menarik tanganya dari situ.malunya😊
" hm"kailif terus berlalu.ke akaunter untuk membayar makanan mereka.eh bukan mereka tapi kailif je sebab ijati tak makan.
'omaigad tak sabarnya pergi jumpa mr donat pinky ".omel ijati dalam
AIRPORTKLIA
'kailif memberhentikan keretanya berdekatan di airport'" arggh!! jerit ijati akibat teruja.(macam tak pernah pergi airport je)
" ish kau nie dah kenapa jerit2! "kata kailif tegas.
" erh hehe yela"lalu ijati turun dari kereta kailif tanpa menunggu kailif ijati lantas masuk ke airport klia.
YOU ARE READING
Mr Ego Mrs Cinta✔
Romansa#25/29 in Romance 26/1/18~27/1/18 #1/in Ego 11/5/2020 #12 In Romance 16/08/2020 "Kenapa la aku kena kahwin dengan perempuan kampung macam kau"-Tengku Kailif Amsyar "Eh awak ingat saya nak sangat ke kahwin dengan bapak singa euw please la"-Ijati Med...