Bab25

12.6K 280 5
                                    

usai sahaja solat kailif turun kebawah..uhm wangiinyaa lalu kailif mengintip disebalik dingding hampir tergelak kailif melihat gelagat isterinya ijati medina '

" kauu buat hatiku terbang setiap kali memandang kauu buat nafasku hilang senyum mu asyikku kenang ehh kamu sangat nakal.nakal nakal nakal "ijati menyanyi kecil sambil memasak tau tak apa dia masak hehe yes mee goreng.

" ehem seronok nampak?"kata kailif membuat ijati menoleh.

" apa yang seronok tak nampak ke orang tengah masak "balas ijati seraya menjeling kearah kailif.

" uhm wangilah masakkan kau.pandai juga eh kau masak"kata kailif lalu duduk dikerusi berhampiran ijati.

" hello tengok tanganlah ofcouserlah boleh "ijati menayangkan tangan nya tanda (bangga choii)

" cis baru puji sikit dah kembang penuh taman busuk "kata kailif.lalu kailif amsyar memandang ijati dari bawah sampai atas (gulp) uiseh lain macam je kailif nie.gelora jiwa nya mula tidak keruan.

' not bad 'getus kailif dalam hati.

' ijati sudah selesai memasak mee goreng untuk sarapan mereka berdua lalu ijati menoleh kearah kailif '.

" eh pandang apa mamat nie "ujar ijati lalu mengaru garu belakangnya.hairan sepertinya kailif memandangnya.

" oh takpe takpe meh sayang sedarkan hehe "timbul idea idea jahat ijati disitu.lalu ijati terjengket jengket berjalan kearah kailif(takut kantoilah tu)

' ijati melambai lambaikan tangan nya kearah mata kailif.uh sah mengelamun mati mamat nie '

1saat
2saat
3saat

BAKK!!!!tau tak apa reaksi kailif masa tu oky nanti kita tengok.

" tak terkejut ke "kata ijati menelan air liur nya (gulp).

" tak lah terkejut sangat uhuu "balas kailif seperti memerli ijati.

" aipp yeke kenapa saya buat baaa!!tadi awak buat muka cool je macam takde perasaan macam robot "kata ijati.lalu duduk bersebelahan kailif.

" macam kau cakap takde perasaan macam robot hah tak terkejutlah dah terbiasa "balas kailif selamba.

' kailif hanya menahan senyuman nya.sebenarnya masa ijati lambai lambaikan tangan tu memang dia sedar aje tapi saja tes ijati.kailif tau ijati akan kenakan dia tapi sayang dia yang terkena balik '

" heii orang tengah cakap nie gan awak ish apa lah yang dia termenung kan tu benci betullah "kata ijati berpeluk tubuh tanda merajuklah tu.

" haish kau nie yela apa ijati medina maaflah bb awak nie tak dengar apa yang awak cakapkan tadi tu kalau boleh ulang balik tak "ujar kailif pandang sengaja kailif menekan kan BB untuk mengenakan ijati.

" aums sweetnya mr ego nie buat i geramlah "terbuntang mata kailif dibuatnya.ingatkan dia aje yang pandai kenakan ijati tak tau pula ijati lagi bijak dalam bidang nie.

" aip kenapa diam nie tak nak dengar ke apa yang sayang you nak cakap nie bb "kata ijati mengoda.

" hm cakaplah cepat! "balas kailif tegas wallaf dalam hati tuhan saja yang tau betapa berdegup nya jantung dia apabila ijati berbuat sikap begitu.

Mr Ego Mrs Cinta✔Where stories live. Discover now