Másnap próbáltam összeszedni a kusza gondolataimat, és átgondoltam a lehetőségeimet. Felhívtam Lisát és Emmát, hogy kérdezzenek körbe Sarah osztályában, hátha találnak valami használható információt arról, hogy miért hívta Ms. Kurva az irodájába. Én pedig miután beértem a suliba, megkerestem Ambert, hogy megtudjam kitől hallotta azt a pletykát, miszerint Saraht meggyilkolták.
Amint beértem az osztályba, rohanó léptekkel siettem Amber asztalához, két lány állt vele szembe. Nem hallottam miről beszéltek, de abból kiindulva, hogy elhallgattak rögvest azután, miután megérkeztem, jogosan feltételezhettem, hogy rajtam nevettek. Oda sétáltam közéjük, majd kezeimmel félre toltam a két viháncoló kis csajt és az ártatlan képű, barna copfos hajú lány felé hajoltam.
- Kitől hallottad? -Kérdeztem halkan, a kíváncsiságtól feltüzelve.
- Nem értem mire célzol pontosan. -Válaszolta Amber, a lehető legudvariasabban.
- Jól tudod mire gondolok, ki beszélt neked Arról, hogy Sarah halott?
- Matt mondta, vagyis ő is csak sejti. Azt is mondta, hogyha nem találja meg valaki a tettest, valószínűleg már mi sem maradunk biztonságban.
- Már megint Matt. Nem tudom mi hajszolta ebbe az ügybe, de most már biztos voltam benne, hogy tényleg sejt valamit Sarahval kapcsolatban. -Gondolkodtam el mélyen magamban, majd elmosolyogtam és visszafordultam Amberhez.
Köszi Amber, nagy segítség voltál. Jah és ha elfogadsz egy tanácsot a balzsam csodákra képes, még akár a te hajadnál is. -Mondtam majd vissza sétáltam az asztalomhoz. Ahol érdeklődve vártam, mit talált a két segédem Sarah osztályában.- Tehát! Mire jutottatok csajok? -Emma egyből izgatott lihegésbe kezdet.
- Körbe kérdeztem az összes osztálytársát, többségük szerint nem hétköznapi ügyről lehetett szó, amiért lehívatta magához Ms. Elizabeth. Ugyanis, eddig egyszer se hívatta be az irodájába. Nem volt igazán társasági személy az osztálya szerint. Nem igazán vett részt az osztály programokban ezért nem is nagyon vettek róla tudomást, se a diákok se a tanárok. Viszont azt észre vették, hogy az utóbbi napokban egyre furcsábban kezdet viselkedni. - Fejezte be Emma elégedett mosollyal az arcán.
- Köszi Emma. Látom, nem csak a zabáláshoz értesz. – Az addig vidám lány ettől hirtelen visszavett mosolyából, és arca egyre vörösebb lett, szinte már olyan vörös volt, mint a haja.
- És te Lisa? Megtudtál valami használhatót?
- Azon kívül, amit Emma mondott, csak egy valamit. De előtte megkérdezném miért érdekel téged ennyire Sarah ügye? - Lisa kissé elbizonytalanodva nézett rajtam végig, mintha aggasztaná valami.
- Tudod azon gondolkoztam, ha tegnap igazat mondott Amber, és tényleg meghalt, lehet, hogy mi se vagyunk sokáig biztonságban. Én pedig túl értékes és szép vagyok ahhoz, hogy meghaljak.
- Teljesen igazad van Heather bocs a kérdésért. Szóval, beszéltem Sarah barátnőjével, aki azt mondta, hogy Sarah nem most volt először Ms. Elizabethnél. Az évnyitón is beszélt vele közvetlen utánad. - Megállt a szívem. Vajon emiatt volt ilyen zaklatott a napokban, Mert beszélt Ms. Kurvával? Egyre inkább kezdtem elhinni, hogy valóban Ms. Kurva lehet I.H. a nyomok egyre csak gyűltek és gyűltek ellene.- Köszi Lisa az infót. Még mindig hasznosak vagytok, ahogy látom.
- Köszi Heather a te ismerésed mindig jól esik.
- Ne vidd túlzásba Lisa. -Tettem hozzá a tipikus lekezelő hangnememben.Ebédnél megkerestem Mattet, egyedül ült (nem meglepő). A magassarkúm kopogására rögtön felfigyelt.
- Szóval még mindig úgy gondolod, hogy Ms.Kurva ölte meg Saraht? -Heves hangomtól, Matt hirtelen megdermedt, majd mivel szája tele volt, így kezével intett, hogy üljek le mellé.
- Csendesebben! Nem akarom, hogy már most erről pletykáljon az egész iskola. És mégis, mit érdekel ez téged? Azt hittem nem akarsz velem beszélni. - Hangján élesen érezhető volt a sértődöttség.
- Kímélj meg a fölösleges dumától! Tegnap azt mondtad, ez még csak a kezdet. Ezt mégis, hogy értetted?
- Hát nem látod? Sarah meg halt, pedig valószínűleg nem neki kellet volna. Hanem valaki másnak, ami magyarázat lenne arra, hogy miért volt nála egy konyhakés, de nem az tűnt el akinek el kellet volna tűnnie, lehet meg se tudta ölni az illetőt, és ezért bosszúból, hogy nem teljesítette a feladatát, Ms Kurva őt is célpontnak tekintette és megölte. - Matt túl jól következtet, egyre közelebb és közelebb ért ahhoz, hogy rájöjjön Sarah áldozata én lettem volna. Mindenki tudja, hogy testvérek voltak Laurennel. Ahogy azt is tudják, hogy közöm volt Lauren halálához... Ha Matt megtalálja a pontok kereszteződéseit, csak idő kérdése, hogy rájöjjön nem Ms. Kurva hanem én öltem meg Saraht. És ki tudja mit tesz ezután. Lehet szól a rendőrségnek és börtönbe kerülök.A szívem torkomban dobogott, nem tudtam mi tévő lehetnék. Nem számoltam azzal, hogy lesz valaki, aki rést talál a gyilkosságban. Még mindig nem akartam börtönbe kerülni, magam előtt láttam a furcsábbnál furcsább rabokat, tele különféle tetoválásokkal és igénytelen frizurával. A gondolattol is átjárt a rettegés. Nem bíztam Mattben, az igazság érzetét túl nagynak találtam ahhoz, hogy tartani tudja a száját. Egy lehetőségem maradt, meg kell ölnöm Mattet. Azzal egy kis időt szerezhetek magamnak, amíg ki nem derítem kicsoda I.H.
- Kérlek ne Heather! -Szólalt meg Magen.-Matt nem akar keresztbe tenni neked, csak segíteni akar abban, hogy ne halj meg.
- Nem fogok kockáztatni. Nem ismerem, nem bízhatok meg benne! Neked se kellene.
- Heather jól érzed magad? 3 perce meg se szólalsz. - Matt láthatóan aggódott miattam., de nem dőltem be a hamis bájolgásnak, semmi nem tudta volna megváltoztatni a döntésemet.
-Igen jól vagyok csak elgondolkoztam. Figyelj Matt ezt nincs időnk most megbeszélni. Mit szólnál, ha utolsó óra után megvárnálak a termünkben és ott folytatnánk a beszélgetést?
- Ahogy akarod, nincs túl sok dolgom, szóval ráérek egy kicsit. - Úgy tűnt láthatóan nem sejti, hogy nem csak az ügy miatt akarok kettesben lenni vele. Nyomozói hajlamai ellenére elég figyelmetlen.Egy órával előbb végeztem a suliban, mint Matt, ezért volt időm előkészülni a gyilkosságra. A konyháról, mikor nem figyelt senki, felhoztam egy penge éles konyhakést. Mindent elterveztem, a holttestet Sarah mellé fogom temetni, és ahogy legutóbb eltüntettem a nyomokat úgy fogom most is. Lassan hallani véltem Matt lépteit, ahogy jött fel a tesi órájáról. A kést a hátam mögé rejtettem szorosan megragadtam, a kezeim izzadni kezdte, és zaklatottan vártam, hogy megjelenjen az osztályteremben.
-Áh látom felértél Matt. Tudod nem csak a Ms. Kurva miatt hívtalak ide. -kezdtem el lágyan a mondandóm.
-Állj le Heather, tudom miért hívtál ide. Nem kell a színjáték! -Matt meglepett, rideg hanghordozásával. Szinte rá se lehetett ismerni.
-Miféle színjáték én csak, elakartam mondani neked mit érzek irántad. -Egyre érzékibben próbáltam közeledni Matthez, hogy eltereljem a figyelmét, de úgy tűnt Matt átlátott rajtam.
-Igen? És mégis mit érzel? Gyűlöletet? Megvetést? Szánalmat? Hiszen te mindenkire így tekintesz, aki nem te vagy. -Nem ismertem rá, mintha kifordult volna magából, kezdett megrémiszteni. -Tudom, hogy megakarsz ölni. Mindenről tudok.
-Mi mindenről? -Nyeltem egy nagyot, mégis miféle játékot űz velem Matt, kérdeztem magamban.
-Ahogy hallottad, Mindenről. Tegnap előtt már sejtettem mit akarhat Sarah. Ezért bent maradtam a suliban. Hallottam miről beszéltetek és bár látni nem láttam semmit, de hallottam ahogy koppan a feje az asztalon majd egy üvöltést, ami hirtelen abba maradt. Ekkor oda akartam rohanni segíteni, de valaki hátulról leütött és csak este 9-kor tértem magamhoz a házam előtt.
-Ha mindent tudsz, akkor eddig miért nem dobtál fel a rendőrségen?
-Azért mert tudom, hogy ez az egész nem csak rólad szól, van valami a háttérben, és ki akarom deríteni, majd cikket írni róla és ösztöndíjat kapni egy jó egyetemre oknyomozó szakon. És bármennyire is egy romlott ember vagy, te se érdemled meg az ilyesfajta halált. -Nem tudtam mit reagáljak, láthatóan tényleg mindenről tudott. Gondolom ezért hívott el tegnap kávézni. Azt akarta, hogy én mondjam el magamtól ezt az egészet. A kés kiesett a kezemből, ezután fémes csattanás hallatszott ahogy a padlóra esett, nem tehettem mást, megkellet bíznom benne, talán kicsit elhamarkodottan döntöttem, mindenesetre megkönnyebbültem, hogy nem követtem el, egy még nagyobb hibát.
-Rendben Matt, ha akarod segíthetsz, de jobb, ha tőlem tudod, ez az I.H. nem tűnik egy könnyű esetnek.
-Hogy kicsoda? -Kérdezte Matt meglepődött hangon. Ahogy üres tekintettel bámult felém, megértettem, hogy I.H.-ig még nem sikerült eljutnia. Leültettem magammal szemben és elmondtam neki mindent, ami I.H.-val kapcsolatos. A furcsa üzenetektől kezdve és kocsi grafity összefüggéseken át Lisa és Emma információjáig. Mindent, amit csak tudtam. Rájöttem, hogy Matt az utolsó esélyem arra, életben maradjak, és hogy elkapjam a mániákus zaklatómat.
YOU ARE READING
#Creepy Bitch (+18) [BEFEJEZETT]
Mystery / ThrillerBelegondoltál már abba, milyen lehet a tökéletes középsulis időszak? Tökéletes test, tökéletes haj, tökéletes arc. A legnépszerübb szerep az osztályban. Heather Westnek mindez adott, feltúrbózva önelégültséggel, és szánalommal más emberek iránt. De...