15.fejezet

854 50 2
                                    

A kocsiban tértem magamhoz, Emma épp a fejem felé hajolt, olyan közel, hogy majdnem megfulladtam a büdös szájszagától.
-Jól vagy Heather? Úgy aggódtunk miattad. -Nézett rám Emma ijedt tekintettel, vörös fürtjei szinte a számba lógtak.
-Szállj le rólam te malac! -Utasítottam Emmát, közben eltolva magamtól.
-Ahogy hallom semmi bajod. -Mosolygott el Matt.
-Haha nagyon vicces. Mennyi ideig nem voltam magamnál?
-Csak fél óra, amiben az ide hozatalod is benne volt.
-Remélem tiszta kézzel nyúltál hozzám! De, ami ennél is fontosabb, hogy talán jobb lenne, ha kiszállnátok a nyomozásból.
-Viccelsz? Ezek után csak még jobban érdekemben van, hogy kiderítsem mi is folyik itt. Ambert se sikerült még megbosszulnom. Valamint, I.H. nem küldött volna ilyen üzenetet, ha nem érezné azt, hogy kezd hátrányban lenni. -Matt hangján éreztem az elkötelezettségét az üggyel kapcsolatban.
-Én is segítek neked Heather. Ez az I.H. vagy kicsoda megbánja még, hogy az én barátnőmbe kötött bele.
-Hát igazából a te segítséged kicsit se érdekel, komolyan mondom jobban örültem volna, ha Lisa tudja meg a titkom nem te, ő valamennyivel értelmesebb.
-Hadd segítsen elvégre ő találta meg a karkötőt is, és a következtetése sem alaptalan.
-Jól van, de csak akkor, ha csak azt csinálod, amit mondok és nem feleselsz.
-Megígérem. -Felelte Emma arcán nagy mosollyal.
A haza út elég hosszúra sikeredett. Felváltva vezettünk, mivel mindenki nagyon fáradt volt már, nekem se volt beleszólásom mivel nem terveztem valamelyik nyomi miatt meghalni. Vasárnap hajnali 5 óra felé értem haza. Az az napot csak alvással meg fürdéssel töltöttem, így sajnos elég hamar el is érkezett a hétfő.

Reggel összeszedtem magam, felkaptam egy feszülő, V kivágású fehér pólót, egy kényelmes rózsaszín kardigánt, hozzá fekete farmert és egy nyolc centis szintén fekete magassarkút. Nem tudom a pontos márkájukat de valami francia csávó készítette ezt a szettet. a hajamat lófarokba fogtam és már is jobb volt a közérzetem.
A sulihoz érve fura "deja vu " érzésem lett, amikor ismét megpillantottam a az iskola parkolójában több rendőrautó.
-Ezt nem hiszem el. Már megint? -Dühös léptekkel mentem be az osztályba, ahol mindenki zavart tekintettel nézett a másikra. A padhoz érve Lisa hangja fogadott.
-Te is láttad a rendőröket Heather? Vajon Sarah vagy Amber miatt jöttek vissza.
-hát engem tökre nem érdekel nem az én dolgom az a két nyomorék selejt. -Válaszoltam, de a fejemben vagy több száz gondolat ment végbe, aztán megvilágosodtam, Mr. Moligan felhasználta az elméletünket, hogy újabb nyomok után kutasson az iskola területén, Amber és Sarah esett miatt.
-Amúgy jól érzed magad? Mostanában mintha kicsit zavartabb lennél Heather.
-Ha engem akarsz elemezgetni előbb inkább nézz a tükörbe és gondolkodj el azon, hogy lehetnél kicsivel stílusosabb.
-De én nem úgy értettem...
-Fogd be! -Lisa az ablak felé fordította arcát és csöndben elmeredt a kilátásban. Habár tudtam, hogy csak aggódik miattam, semmi kedvem nem volt még több embert belekeverni a magányügyeimbe.

Szünetben Emmával és Mattel megkerestük Hazelt, akit a rendőrök valamiért még elkerültek, és az iskola egy csendesebb részéhez vezettük.
-Szóval, pontosan mi is az a fontos dolog amiről személyesen Heather akar velem beszélni?-Kérdezte izgatott hangon.
-Óhh csak egy apróság. Ezt nem te hagytad el véletlenül. -Néztem gúnyos tekintettel.
-Ezt hol találtad? A tábor óta nem találtam.
-Pontosan a tábor óta. Ott hagytad el az erdőben a holttesttől nem messze.
-Mégis miről beszélsz Heather? -Hangja zavart volt, pont, mint aki titkol valamit.

-Ne add itt az ártatlant! Te ölted meg Ambert vagy sem? -Kérdezte tőle egyenesen Matt.
-Én? Mégis miért öltem volna meg?
-Azt neked kell tudnod, mi csupán a bizonyítékokkal szolgálhatunk, mint például azzal, hogy te voltál az első, aki Amber után rohant. -Fejeztem ki magam tisztán és érthetően. Hazel láthatóan zavarban érezte magát, úgy éreztem végre forró nyomon járok.
-Nem az volt amire gondoltok!
-Akkor még is mi? -Kérdeztem kíváncsian. -Csak nem azt akarod nekem beadni, hogy ezek mind véletlen egybeesések. Mivel akkor rossz hírem van a számodra. Nem hiszek a véletlenekben.
-Nem véletlen egybeesés, de teljesen más miatt mentem az erdőbe, de többet nem mondhatom, és most, ha megbocsájtotok, még ki kell szednem a könyveim a szekrényemből.
-Rendben elmehetsz majd a zsarukkal beszélünk erről, kíváncsi leszek nekik mi lesz erről a véleményük.
-Ezt nem teheted!
-Majd meglátjuk.
-Heather nem kell ilyen messzire mennünk.
-Hallgass Matt, elegem ebből az egészből! Ki akarom deríteni kicsoda I.H., szóval válassz! Beszélsz, vagy én beszéljek a rendőrökkel.
-Jó, jó beszélek. De kérlek senkinek se mondjátok el. Nagyba kerülhet miatta a másik személy. -Mindhárman igenlően bólintottunk, majd Hazel folytatni kezdte. - Az nap este pont mikor sírva rohant vissza Amber, kaptam egy üzenet egy személytől, aki szeretett volna velem szeretkezni az erdőben. Ami eléggé izgatni kezdett, tudtam, hogy ki az ezért bele mentem. kimentem és az erdőben egy félreeső helyen, egy patak mellet egymásnak estünk. Alig pár perc volt az egész, gondolom akkor eshetett le rólam a karkötő.
-Kivel voltál együtt? -itt nyelt egyet a Hazel
-Mr Johnnal, az osztályfőnökkel.
-Micsoda? -Kérdeztünk rá egyszerre a meghökkentő tényre.
-Csssh... igen, egy ideje tart a viszonyunk.
-Én már csak egyet nem értek. -Nézett rá Matt Hazelre kíváncsi tekintettel. -Mivel a karkötő arra fele volt amerre Amber eltűnt, hallanotok kellet volna a lépteit vagy a sikolyát.
-Azt hallottuk, hogy közeledik ezért is tartott csak pár percig. De akkor még egyedül volt. Elkellet bújnunk minél messzebb tőle, ahol már nem hallottuk a hangját és azután mi is szét váltunk, mielőtt valaki más talált volna ránk.
-Amúgy Hazel védelmében, én azt hallottam hogy Amber száját betömték valamivel, hogy ne tudjon sikítani, így nem is hallhatta a sikolyát.
-Te ilyeneket mégis honnan tudsz Emma.-Néztem rá kissé döbbent tekintettel.
-Mint mondtam apa a rendőrségnek dolgozik közvetetten, és szokott hallani egy két dolgot.
-Szóval most már elengedtek?
-Menj, te kis ribanc.-Majd ujjammal az osztályom felé mutattam, ezután pedig Hazel szégyenkezve elindult a szerkénye irányába.
-Hát ezzel se jutottunk sokkal közelebb.
-Dehogynem Emma, tudjuk, hogy valószínűleg nem Hazel a tettes, ha Dr. Johnnal valóban lefeküdt.
-És ezt a feltevést mégis ki támasztja majd alá? -Kérdeztem Mattet.
-Ha tényleg annyira kanos pasi, hogy rá hajtson diáklányokra, rá kellene eresztenünk egy ribancos csajt. Heather?
-Nem, nem, nem. Ugye ezt nem gondoltad komolyan Matt. Lehet, hogy nem a legrondább tanár de basszus kopaszodik, plusz nekem ott van James.
-Nem azt akarom, hogy legyen ő az új pasid, csak csábítsd el, hogy lebuktathassuk.
-Most komolyan?
-Ki akarod deríteni kicsoda I.H. vagy sem?
-Persze, de nem vagyok ekkora ribanc.
-Bízz bennem egy kicsit. Gondolj bele, ki mással tudnánk elcsábítani? Talán küldjük rá Emmát, azért ezt te se gondolnád komolyan!
-Ohh, most olyan büszke vagyok rád Matt.
-Hahó én is itt vagyok.
-Fogd be. Rendben Matt segítek, de ezért egy életre az adósom leszel.
-Ahogy akarod. -Majd elmondta a tervet, hogy csaljuk körbe Mr.Johnt.

Bent maradtunk a suliban körülbelül ötig. Mr.John épp a laptopján írogatott amikor bementem hozzá a tanáriba. Csak ő volt bent mivel aznap rá esett az a "hálás" feladat, hogy zárjon. A magassarkúm kopogására rögtön felfigyelt.
-Áhh Heather, hogy hogy te még itt vagy?
-A tanár urat kerestem. -Próbáltam minél édesebb hangon beszélni, hogy elcsábítsam.
-Hát itt vagyok, miben segíthetek.
-Tudja, valakivel beszélnem kellet arról ami most zajlik velem. Jamesel nincs minden rendben, tudja elég sokat veszekszünk és nem elégít ki kellő képen. -Miközben beszéltem egyre közelebb sétáltam hozzá a seggemet rázva.
-Ohh hát ez sajnálatos hír. -Mr. Johnon látszódott, hogy nehezen tudja féken tartani saját állati ösztöneit, amit én csak fokoztam.
-Tudom, azon gondolkoztam talán egy komolyabb, érettebb pasira lenne szükségem, aki kezében tartja az irányítást.
-Azt mondod? -Itt már elkezdtek akadozni a szavai.
-Nem tudna segíteni ki lenne erre alkalmas? -Ekkor már az asztalán ültem a dekoltázsomat az arcába nyomva.
-Hát esetleg tudnék rajtad segíteni ha nagyon akarod.-Jobb kezét elkezdte végig simítani a derekamtól egészen a seggemig, egyre inkább kezdett rám jönni a hányinger. De legalább a csalit bekapta.
-Azt megköszönném. -Súgtam bele érzékijen a fülébe, majd hirtelen lefektetett az íróasztalára.
-Ha tudnád Heather milyen sokszor gondoltam erre miközben órát tartottam neked. Nehogy azt hidd, hogy nem tűntek fel a csábító jelek, melyeket felém küldtél?
-Igen, hát persze, de nem kéne kicsit lassabban haladni? -Ez lett volna a jelszó amire megjelenik Matt de nem jelent meg senki.
-Miért kéne?
-Mondom LASSABBAN HALADNI!!! -Erre a hangra persze már felfigyelt. Matt egy pillanat alatt a tanáriban termett és lőtt pár képet Mr. Johnról.
-Mégis mit műveltek ti itt? -Mr John arcára fagyott mosollyal eszmélt fel rá, hogy dédelgetett titka talán napvilágot lát majd.
-Ez az aminek látszik te undorító pedofil állat. Komolyan azt hitted, hogy megdughatsz? Engem?! Egy ilyen nyomorék szánalmas öregedő pasinak esélye sem lehet nálam. Nem vagyok Hazel.
-Honnan tudtok arról.
-Szóval beismeri. Lehet nem is lesz szükségünk ezekre a képekre, ha ilyen könnyen bevall mindent. -Nézett rá ravasz mosollyal Matt.
-Igen, beismerem viszonyom volt Hazellel. Az egész csak egy ártatlan kalandnak indult de több lett belőle.
-Kíméljen meg az dumájától és mesélje el mi történt, a táborban aznap este mielőtt Ambert megölték. -Mr. John mindent bevallott és szinte szóról szóra azt mondta el, amit Hazel is. Ezzel egyértelművé vált az ártatlanságuk.
-Nagyszerű, holnap pedig kérem adja be a felmondó levelét, vagy ezek a képek napvilágra fognak kerülni. -Matt láthatóan nagyon tudta, hogyan kell valakit sarokba szorítani. Ezt az énjét eddig még nem láttam, de egy kicsit imponáló volt.
-Tehát így ér véget pályafutásom, tényleg más vagy mint a többi lány Heather. -Mr. John a történtekhez képest nem tűnt meglepettnek, készségesen belement az alkuba, majd összepakolta a cuccait és haza ment.

Még aznap este kaptam egy üzenetet I.H.-tól.

"Wow Heather nem gondoltam volna, hogy képes vagy ilyen eszközök után folyamodni. Mr.John nem valami jó ember, gondolom ezt már te is belátod. Az ilyet szerintem meg kell büntetni. Egyet értesz?
Üdv:I.H."

Nem tudtam mit érthet a "büntetni" szó alatt de nem is érdekelt. Másnap sokkal jobb kedvel mentem be a suliba, tudva, hogy megszabadultam egy képmutató tanártól. kedd volt, szóval Mr.Johnnal kezdtünk volna de e helyett Az igazgató nő jött be. Arcán fura bizonytalan jelek voltak kivehetők, egy papírlapot tartott a kezében, amit aztán hangosan felolvasott.
-Kedves 10.A osztály sajnálattal kell közölnöm veletek, hogy Mr.John Edward tegnap este felakasztotta magát és meghalt.-Hirtelen csend lepte be az osztálytermet, én pedig ráeszméltem mit is jelentett a tegnap esti üzenet.

#Creepy Bitch (+18) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now