Az az este után inkább úgy döntöttem, hogy a hétvége hátralévő részét inkább otthon töltöm az ártalmatlan négy fal között. Természetesen, Matt és Debra is több üzenetet írt nekem, melyekben az iránt érdeklődtek, hogy, hogy éreztem magam. Természetesen tudták, hogy felkavart voltam, mégse értették meg, hogy nem akartam senkivel sem beszélni. Ami ennél csak furcsább lett az az volt, hogy Joshua is üzenetet írt nekem.
-Figyelj amit most írok ne értsd félre, nem azt szeretném ha most hirtelen barátok lennék vagy hasonló, de úgy érzem, hogy legalább egy köszönöm-el tartozok azok után amit az erdőben tettél értem, igazság szerint teljességgel meggyőztél, hogy semmi közöd sincs a gyilkoshoz. Szóval most már nem foglak csesztetni.-Nem tudtam hova tenni azt az üzenetet. Nem voltam meggyőződve arról, hogy teljesen őszinte-e a levél tartalma. Ezért inkább nem is válaszoltam rá, hiszen nem tudhatja az ember kiben bízhat és kiben nem.A hétfő igazán megterhelő volt, mondjuk melyik nem. Viszont nem hagyhattam, hogy I.H. azt higgye megtörtem, ezért továbbra is kitettem a külsőmért. hajamat miután megmostam behullámosítottam. Mivel az időjárás addigra már igazán hideggé vált ezért felsőnek egy fehér kissé fodrozott blúzt választottam rá pedig egy fekete kardigánt, Nadrágnak egy szintén fekete, farmer nadrágot vettem fel, cipőnek pedig egy kényelmes rózsaszínt választottam. Miután kisminkeltem és összeszedtem magam lementem reggelizni. Semmi extrát csak egy lekváros pirítóst és gyümölcs levet, majd beszálltam a kocsimba és elindultam a suli felé. A suliban minden a megszokott kerékvágásban ment. Viszont én nem bírtam magammal és megkerestem azt a jól ismert folyosót aminek végén Ms. Kurva irodája volt. Bekopogtam, majd egyből érkezett a rekedtes válasz.
-Szabad.-Mondta, majd azzal a lendülettel benyitottam.-Áhh Heather, rég láttalak erre felé,
-Tudja miért jöttem!
-Nem, nem tudom, de ha elmondod akkor megtudom.
-Ne játssza a hülyét, szombat estéről beszélek!
-Tudod, Heather ha egy kicsit pontosabban fogalmaznál, akkor azzal sok percet megspórolnál nekem.
-I.H.-ről beszélek. Szombat este megtámadt engem és pár barátszerűségemet a közeli hegyen.
-Arról a hegyről beszélünk ami vasárnap hajnalban kigyulladt és elég sok tűzoltó kellet hozzá, hogy eloltsák a tűzet.
-Igen arról.
-Mi történt ott este Heather?
-Magának is tudnia kéne hiszen ott volt.
-Nem Heather én nem voltam ott. Ha tudni szeretnéd, Mr. Moligannel töltöttem az éjszakát.
-Ha nem maga volt a hegyekben akkor ki volt az aki megtámadott minket. Ha jól emlékszem saját maga vallotta be, hogy segített I.H.-nek a terveiben, honnan tudjam, hogy tényleg igazat mond.
-Nézd Heather -Kezdte a mondanivalóját Ms. Kurva, kissé vidám mégis gúnyos hangnemben- egy ideje nem tartom a kapcsolatot vele. Gondolom nem veszi már hasznomat, amit őszintén nem is bánok. Habár csodálkozok, hogy te még mindig életben vagy.
-Mondja el, hogy mégis mit akar tőlem I.H.!-Fojtottam vissza a haragom közben kezemmel az asztalára csapva. Hirtelen sokkal komolyabb lett. Nem úgy tűnt mint aki félne, csupán olyan volt mintha kezdene komolyan venni.
-Jól figyelj Heather. I.H. nem avatott be minden kis titkába, ahogy abba se, hogy mi a terve veled. Ami engem illet annak örülnék a legjobban ha megölne, egyre több gondot okozol az iskolának azzal, hogy még életben vagy.-Hangja rideg és közömbös volt.
-Nem érdekel az iskolája Ms. Kurva, engem csak I.H. érdekel. Elegem van már kis játékaiból, és abból, hogy mások halálát is hozzám próbálja meg kötni.
-Sajnálom de nem segíthetek.-Miközben hozzám beszélt a kezeivel már az aktáit rendezgette sorban, mintha a beszélgetés annyiban maradt volna.
-Tudja mit, látom önre nem számíthatok.-Már az ajtónál álltam amikor még vissza szóltam neki.-Amúgy ha kíváncsi az én véleményemre, szerintem még tervei vannak magával, mivel ha nem lenne önt sem hagyta volna már életben.-Majd ezzel a végszóval hagytam el az irodáját.Az egyik matek órán épp dolgozatot írtunk amikor a könyvtáros Ms. Marge lépett be és kihívta Matt. Mivel a dolgozatra figyeltem így nem tudom mennyi ideig lehettek kint, de arra tisztán emlékszem, hogy amikor Matt vissza jött egy akta volt a kezében. A kíváncsiságom egészen szünetig kitartott amikor is oda mentem a padjához, hogy kiderítsem mik azok a papírok.
-Szia Matt.-Köszöntem rá udvariasan de távolságot megtartva.
-Szia Heather. örülök, hogy jobban a térded és betudtál jönni a suliba.
-Igen, szerencsére gyorsan gyógyulok, de ami engem most inkább érdekelne az az amit Ms. Marge adott oda neked.
-Ohh igen, majd ha aktuális lesz, mindent elfogok mondani neked.
-Miért nem most?-Kérdeztem kissé értetlenül állva dologhoz.
-Vannak dolgok amiket néha először saját magadnak kell megoldanod.-Mosolygott rám, majd hirtelen témát váltott.-És ha már úgyis itt vagy, mond csak, hogy tervezel kibékülni jamesel?
-Az egy más táma, azt se tudom ki is ő valójában, legutóbb is olyan furán beszélt mintha... nem is fontos csak kissé elkalandoztam. Inkább vissza ülök a helyemre és felkészülök a következő órára.-Mondtam majd, egyenes léptekkel hátra fordulás nélkül mentem vissza Lisa elé, aki miután tudomást szerzett I.H. létéről egyből beleásta magát a témába.
-Heather, ma még nem is mondtam, hogy utána kerestem kisit a közelmúltban elkövetett gyilkosságok összefüggéseihez.
-És találtál valami értékelhetőt?
-Hát az egyik amit gondolom te is tudsz, hogy mindegyiket vissza lehet hozzád követni. A másik pedig az, hogy mindegyiknek volt valami sötét titka. Olyan mintha I.H. részben büntetné is őket.
-Ezt meg mégis hogy érted?-Kérdeztem, közben a kíváncsiság egyre jobban úrrá lett rajtam.
-Hát vegyük például Mr. Edward-ot. Tudtad, hogy diáklányokkal kavart? Vagy ott volt Hazel, akiről csak a korlapja alapján jöttem rá, hogy amellett, hogy több pasival is viszonya volt még ráadásul drogot is árult.
-Ez érdekes Lisa, nem is jutott eszembe, hogy I.H: nem csak az én életemet akarja tönkre tenni.
-Igazán nincs mit Heather, a többet megtudok azonnal szólok neked.
-Helyes, most viszont ahogy te is hallhattad csöngettek, szóval vedd elő a könyveid és segíts a jegyzetelésnél.-Lisa nem mondott semmit csak engedelmesen követte az utasításaimat.Szünetben Mattet láttam kisétálni a teremből, kissé idegesnek tűnt. Gondoltam nem szólok hozzá,csak csendben követem. Azok után viszont amit láttam, gondoltam nem a legjobb ötletem volt. A 3. emelet egyik eldugott folyosóján láttam meg Mattet ahogy épp Alannel beszélt. Nem halottam tisztán mi is volt a téma, de Alan azzal a tipikus szarkasztikus arccal bámult mint amikor hozzám beszélt. Majd egyik pillanatban Matt megfogta a vállainál fogva Alant és a szekrényekhez nyomta. Alan nem tűnt riadtnak inkább önelégültség volt rajta kivehető. Matt ezek után a fülébe súgott valamit, majd egy utolsót rántva rajta ott hagyta. Miután elment oda sétáltam Alanhez.
-Mi volt ez az előbb?-Kérdeztem közben szánalommal teli arccal néztem végig Alanen.
-Mi mi volt?-Tette a hülyét nekem.
-Ugyan kérlek mindent láttam, kár is tagadnod.
-Vannak dolgok amikhez nincs sok közöd Heather.
-Csak nem Amberröl ment a vita?
-Lehet, hogy ő is szóba került, de mint mondtam ez nem a te dolgod és ha most hagynál elmennék az órára.-Majd táskáját feléve a vállára egy kicsit meglökve engem sétált vissza termünkbe. Miután már lement a lépcsőn egy üzenet érkezett a telefonomra. Debra küldte.
-"Szia Heather örülnék ha ma tudnánk beszélni a házunkban, olyan 5 óra felé, nagyon fontos lenne, puszi "Az üzenet kissé váratlanul érkezett, de mivel egy ideje már nem voltam kettesben Debrával eléggé érdekelté tett a téma ami miatt átinvitált magához. De természetesen Matt ügyének a végére is akartam jutni.
Hát itt a kövi fejezet. Tudom megint késett de érettségi miatt légyszi nézzétek el nekem ^^.
YOU ARE READING
#Creepy Bitch (+18) [BEFEJEZETT]
Mystery / ThrillerBelegondoltál már abba, milyen lehet a tökéletes középsulis időszak? Tökéletes test, tökéletes haj, tökéletes arc. A legnépszerübb szerep az osztályban. Heather Westnek mindez adott, feltúrbózva önelégültséggel, és szánalommal más emberek iránt. De...