Chvíli se díval jejím směrem. ,,Jirko? Nepůjdeme radši někam jinam?" vstal jsem. ,,Radši ano" stoupl si a oblékl si svoji mikinu. Vyšli jsme ze Zetka. ,,A kam půjdeme?" podíval se na mě. ,,Nevím..kam bys chtěl?" sledoval jsem chodník. Rozehrál se mi mobil,přišla mi zpráva....od Honzy (MenTa). Ptal se,jestli nenatočíme další díl Futurecraftu....což je divný protože se ho vždy ptám já. Odepsal jsem mu,že teď nemohu a mobil jsem zase dal do kapsy. ,,Tak co třeba do toho lesa tam?" ukázal směrem k lesu. ,,Okey proč ne" přikývl jsem. Vyšli jsme k lesu.
Šli jsme po klikatém chodníku,který se táhl celým lesem. Přišli jsme k lavičce,která byla pod vysokým stromem.
*Pohled Jirky*
Seděli jsme na lavičce,pozorovali jsme okolí a poslouchali šum zbylých listů na stromech. Okolí bylo sladěné do oranžovo červené....oh jak já miluji podzim. ,,Jirko? Dívej na toho psa" ukázal mezi stromy. Pobíhalo tam štěně zlatého retrívra a snažilo se přehrabat všechno spadané listí. Jen jsem se usmál. ,,Tebe to pořád žere,že ano?" položil mi ruku na rameno. ,,Ano" řekl jsem nejistě. ,,Nech to plavat...ona ti za to nestojí" snažil se mě povzbudit. ,,Asi máš pravdu" narovnal jsem se. ,,To si piš,že mám" řekl vítězně ,,já ji mám vždy". ,,Jojo jasně"řekl jsem ironicky. ,,Tvoje vtipy..už jsou zpět jak vidím" řekl zaraženě. Vytáhl jsem z kapsy mobil a podíval jsem se na čas....14:35. Mobil jsem si zase dal do kapsy a ruce jsem pustil podél těla. Asi po pěti minutách,jsem na své ruce cítil tu Kubovu. Když si to uvědomil,rychle ji odsunul z mé ruky. Jen jsem se na něj usmál a on mi úsměv oplatil. Boha..on má tak dokonalý oči...počkat?! Co to tady kecám?! ,,Jirko volá tě planeta Země" mával mi rukou před obličejem. ,,Eeeh říkal si něco?" zatřepal jsem hlavou. ,,Ano...říkal jsem něco..." řekl mi ,,ale to už je jedno". ,,Není...říkej co si říkal" byl jsem odhodlaný to z něho dostat.
*Pohled Kuby*
,,Jirko? Jak to jen říct..." zarazil jsem se ,,Jsi skvělý kamarád a já...tě mám rád...". Nevnímal...nad něčím přemýšlel. ,,Jirko volá tě planeta Země" zamával jsem mu rukou před obličejem. ,,Eeeh říkal si něco?"zatřepal hlavou. ,,Ano...říkal jsem něco..." přikývl jsem ,,ale to už je jedno". ,,Není...říkej co si říkal" snažil se to ze mě dostat...ale to se mu nepovede. ,,Ne..." zavrtěl jsem hlavou na náznak jasného NE. ,,Okey jak chceš" dělal uraženého. ,,Ale Jiříku" dloubl jsem do něho. ,,Nepíchej do mě" řekl mi ,,nebo začnu taky". ,,Tak ty chceš válku v píchání jo?" prstem jsem mu píchl do boku. ,,Au...tak a teď sis to posr*l" vstal a začal mě píchat...prstem do břicha. Postavil jsem se a oplácel jsem mu tu. Nějakým záhadným způsobem jsme se ocitli naproti sobě. Díval se mi zpříma do očí a já jemu. Ohnul jsem se a silně jsem mu píchl do břicha. ,,Hej! Jen počkej až tě chytím!" řekl mi a já pochopil,že bych asi měl utíkat. Rozběhl jsem se co nejrychleji jak jsem mohl. Bohužel jsem přehlédl kořen stromu..prostě a jednoduše jsem zakopl. Jirka si mě nevšiml a spadl na mě. ,,Au" vydechl jsem,když na mě dopadl. Jirka se začal smát,hned jsem se k němu přidal. Museli jsme vypadat jako dva největší retardi na planetě Zemi. Lehli jsme si do listí a pozorovali nebe. Narovnal jsem si ruce tak,abych vypadal jako ukřižovaný. Cítil jsem Jirkovu ruku na té mé. Nejistě se na mě usmál...úsměv jsem mu opětoval..
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :D
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení 💚💞Vaše MenTeovka 😏
ČTEŠ
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]
Fanfiction,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě ne...