.7. tohle jsem po*ral...

1.1K 129 58
                                    

Avšak tohle Katka nebyla,když jsem otevřel dveře stála tam Kristýnka. ,,Co tu děláš?" byl jsem překvapený. ,,Jdu za tebou" roznrečela se ,,chci tě zpátky". ,,Řekla si,že je konec" nechápal jsem ji. Prvně se se mnou rozejde a pak se chce ke mně vrátit. ,,Říkala,ale byla to ta největší chyba mého života" poniženě se dívala do země. Mlčel jsem jen jsem se na ni díval nechápavým pohledem. Přiskočila ke mně a začala mě líbat. Pořád jsem přemýšlel proč..takže jsem si to neuvědomil a nevědomky jsem spolupracoval. Odtlačila mě do ložnice ashodila mě na postel. Z počítače se ozýval Kubův hlas. ,,Jirko? To je..." zarazil se. Až teď jsem se probral a uvědomil jsem si co se děje. Chtěl jsem vstát,ale ona mě zase přirazila na postel. Uvědomil jsem si,že jsem nechal zapnutou webku a Kuba vše vidí...to je v prd*li. ,,Nech mě být" křičel jsem na ni. ,,Nenechám..vždyť si to vždy chtěl" zase mě políbila. ,,Ale teď nechci!" konečně se mi povedlo ji shodit na zem. ,,Proč?" vstala a zvedla jedno obočí. ,,Mám někoho jinýho" odpověděl jsem ji. ,,Kdo je ta ku*va? Znám ji?!" začala křičet. ,,Vypadni z mého bytu!" začal jsem ji vyhazovat.

Konečně vypadla. Kuba hovor vypl. Zavolal jsem mu znovu,ale už to nebral. Napsal jsem tunu zpráv,e neodepsal. Mám pocit....že tohle jsem po*ral...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Je trochu kratší přiznávám,ale alespoň něco ne? 😇
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení 😇💚
Vaše MenTeovka 😏

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat