Běžel jsem za ním,ale byl rychlejší. Vytáhl klíče a odemkl si dveře paneláku. Vyběhl schody,snažil jsem se ho dohnat,ale jak jsem byl u dveří bytu on už byl vevnitř. ,,Jirko stop!" zvýšil jsem na něho hlas. Jirka měl Katku přitisklou ke zdi a křičel na ni. Ignoroval mě a stále pokračoval. Chytl jsem ho kolem boků a odtáhl jsem ho od Katky. ,,Au můj krk" Katka se chytla za krk. ,,V pohodě?" zeptal jsem se ji a stále jsem naštvaného Jirku držel. Přikývla na náznak ano a edovala svého bratra,kterého určitě takhle ještě neviděla. ,,Jiříku půjdeme už" táhl jsem ho za ruku. ,,Jirko? Kubo?? Vy spolu.." Katka se zarazila. Podíval jsem se na Jirku,který se za tu chvilku uklidnil. Jirka se nadechl a doplnil: ,,Chodíme spolu". ,,Ahh chápu..přeju a už vám sejdu z cesty" usmála se. ,,Díky" usmál jsem se. ,,Mělo mi to dojít...pak by se tohle nestalo" prohrábla si vlasy ,,nezajdeme na oběd?". ,,Klidně" řekli jsme zároveň.
Vyšli jsme z bytu a nasměrovali si to do nejbližší restaurace. Sedli jsme si ke stolu a objednali jsme si jídlo.
Za pár minut byl číšník zpět s naším jídlem. ,,Dobrou chuť" usmál jsem se a pustili jsme se do jídla.
*Pohled Jirky*
Jsem rád,že nás Katka pochopila a neodsoudila nás. Dojedli jsme a já jsem šel, po dlouhé hádce kdo to zaplatí,zaplatit.
Vyšli jsme z reataurace a u Katčiného paneláku jsme se s Katkou rozloučili. Šli jsme ke Kubovi. Posadil jsem se na jeho velkou postel a sledoval ho jak se připravuje k natáčení s Kelem a Marwem. ,,Čau kluci!" zakřičel,když se kluci připojili. ,,Čus" odpověděl Marw. ,,Hello" zasmál se Kel0. ,,Jdeme na to?" zapnul MC a připojil se na Hive MC. ,,Jasný" vykřikli zároveň. ,,Zdravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně a já vás vítám u dalšího videa z miniher. Dneska tu jsem společně s Marwem a Kelem ahoj hoši" uvedl video. ,,Ahooj" pozdravil Marw. ,,Hello" ozval se i Kel0. ,,A dneska tady máme Trouble in Mineville. Kel0 vysvětlíš tuhle minihru pro ty,které jí náhodou neznají?" předal slovo Kelovi. ,,Jasné. Takže, máme tu traitorov, alebo teda traktory, nevinných a detektívov. Traktory majú za úlohu zabiť detektívov a nevinných a detektívovia zas zabiť traktory. Stačí?" Kel0 dovysvětlil a začali hrát.
,,Marwe, to nemyslíš vážne, že si bol celú dobu traitor?!" zakřičel Kel0. ,,Jo byl" začal se smát. ,,Ty zmetku" řekl Kuba vážným tónem. Potichu nsem se začal smát. ,,GEJMRe? Ty tam někoho máš? Zaslechl jsem tam něčí smích" ozval se Kel0. ,,Nemám" zasmál se, podíval se na mě a zase se otočil zpátky. ,,Nelži" Marw dostal záchvat smíchu. ,,Nelžu...a jdeme hrát..." řekl a zapnul novou hru.
Dotočili a Kuba si šel sednout ke mně. ,,Musel si se smát?" píchnul mě do boku. ,,Sorry jako" začal jsem se smát a píchnutí do boku jsem mu oplatil. Začali jsme se píchat...prstama do boků. Nakonec jsme skončili roztáhnutí na posteli. Kuba si hlavu opřel o mé rameno a asi usnul,protože začal potuchu chrápat. Usmál jsem se a po chvíli jsem usnul taky.
*Pohled Kuby*
Vzbudil jsem se kolo čtvrté. Nevím jak,ale vzbudil jsem se na Jirkovi. ,,Ou GEJMR peřina" řekl jsem si pro sebe a slezl jsem z něho. Protáhl jsem se a šel jsem do obývacího pokoje. Zapnul jsem televizi a našel jsem si tam dva a půl chlapa.
Zaslechl jsem ránu jak něco spadlo na zem. Vyskočil jsem z pohovky a běžel jsem do pokoje odkud ta rána vyšla. Když jsem uviděl co se stalo,nemohl jsem zadržet smích. Jirka ležel rozpláclý na podlaze. ,,Placko vstávej z tý země" řekl jsem přes smích a pomohl mu na nohy. ,,Hrmrmr" zaskřehotal a podal mi ruku. ,,Co si říkal? Humr? Proč humr?" zvedl jsem jedno obočí. Jen mávl rukou a odešel do obýváku. Zabral mi místo na pohovce a díval se na televizi. ,,Hej tam sedím já!" snažil jsem ho dostat pryč z mýho místa,ale nepohnul jsem s ním ani o milimetr. ,,Fajn jak chceš" řekl jsem a posadil se na něho. ,,Oh" vydechl,protože taky něco vážím. ,,Měl si vypadnout" vítězně jsem se usmál a zavrtěl jsem sebou,abych našel tu správnou pozici. On mi dal ruky kolem pasu a pusu na krk. Usmál jsem se a zadíval jsem se do televize. ,,Ty mi tu pusu neoplatíš?" řekl smutně. ,,Oh promiň" otočil jsem se a dal jsem mu pusu na pusu. Chtěl jsem se zase otočit k televizi,ale on mě chytl a začal mě líbat. ,,Už jsem ti to řekl?" řekl mi,když jsme se odtrhli. ,,Co?" usmál jsem se. ,,To,že tě miluju" usmál se. ,,Ne neřekl" podíval jsem se na zem. ,,Oh promiň" natočil si mou hlavu tak,abych se mu díval do očí ,,miluju tě Kubo". ,,Já tebe taky" s úsměvem jsem se k němu přitiskl a nasával jeho vůni...teda spíše fetoval.
,,Tu je nudaaa" vykřikl Jirka když jsem televizi vypnul. ,,Co navrhuješ,aby jsme dělali?" sedl jsem si k němu. ,,Půjdeme se píchat" zasmál se. Perverzně jsem se na něho podíval. ,,Prstem do těla" píchnul mě prstem do břicha. Začal jsem se smát a píchnutí jsem mu oplatil. Jirka mě chtěl píchnout,ale já se postavil a on mi píchnul přímo do rozkroku. ,,Au" zacal jsem se smát. ,,P..pro..promiň" přes ten smích to pomalu ani nemohl říct. Chytl mě za ruku a stáhl mě zpátky na pohovku. Píchali jsme se po celém těle.
Dopadlo to tak,že jsme leželi na pohovce a třepali jsme se jak dvě retardované ryby na suchu,které se píchají po těle. Jirka začal vydávat zvuky podobné těm,co vydávají lachtani. Vytáhl jsem mobil a nahrál to i s obrazem. ,,Hej netoč mě" dal mi ruku přes zadní část mobilu. ,,Pozdě" mrkrl jsem na něho a snažil se zabránit smíchu. ,,Ty máš jediné štěstí,že tě nemůžu natáčet" se smíchem zavrtěl jeho blonďatou hlavou. Zase jsme se začali smát. Někdo zazvonil. ,,Jdu otevřít" Jirka už vstával. ,,Ne ty nikam nejdeš" stáhl jsem ho zpět na pohovku a šel jsem ke dveřím. Byla tam Katka,která se držela za bok. ,,Po..po..pomoc" vydechla a spadla mi do náruče.
(1059 slov)
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo přípádné sdílení :)
Vaše MenTeovka 😏
Btw.: chtěla bych ještě jednou poděkovat KikaUnicorn za přeložení Kela :D
ČTEŠ
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]
Fanfiction,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě ne...