*Pohled Kuby*
Viděl jsem všechno...kdyby si alespoň vypl webku to bych tohle vážně vidět nemohl....nemusel bych se tu užírat. Volal mi...nechal jsem to zvonit a odešel jsem do vedlejší místnosti. Byl jsem na mobilu,který jsem později odložil,protože mi psal Jirka...nezobrazoval jsem to. Myslel jsem si,že když se se mnou vyspal...tak už s Kristýnkou být nechce...ale asi jsem se pletl....nechápu to a snad ani nepochopím.
*O měsíc později*
Sedím v koutě,vlasy mám rozcuchané a pod očima mám kruhy. Poslední jídlo co jsem jedl,byl suchý rohlík. Jirku jsem celý měsíc neviděl a na YouTube jsem nenahrál ani jedno video...nechci se přetvařovat.
Vzpomněl jsem si na ty videa co jsme točili s Jirkou...v ten osudný den. Zapl jsem počítač. Našel jsem jedno z asi 5 videí,které jsem měl vydat..dokonce jsou i připravené k vydání. Shlédl jsem jedno až do konce. Chtělo se mi brečet,slyšel jsem jeho hlas...smáli jsme se oba...a já ještě netušil co se stane,až tyhle videa dotočíme. Vyrenderoval jsem to a vložil na YouTube. Vydal jsem to a sledoval jsem,jak tam naskakují liky a komentáře typu: ,,První!" ,,Druhý" ,,Padesátý". Našel jsem tam i komentář od...Jirky. ,,Gejmřeji..prosím odepiš mi na fb". To to musí psát pod video? Teď budou komentáře typu: ,,Co se stalo mezi tebou a Jirkou?". Ignoroval jsem to a četl jsem komentáře od fans. Většině se video líbilo,pak tu byli lidé,kteří si stěžovali na to,že měsíc nebylo video a lidé co to hatovali. Pečlivě jsem si pročetl všechny komentáře a na pár z nich jsem i odpověděl.
Asi za 20 minut jsem počítač vypl a šel jsem si konečně připravit,nějaké to pořádné jídlo. Když se mi nedařilo si uvařit,ani špagety..vzdal jsem to a vyšel jsem do restaurace.
Vešel jsem do první restaurace,kterou jsem viděl. Vešel jsem dovnitř a našel jsem si volný stůl. Objednal jsem si jídlo a vytáhl jsem mobil. Chvíli jsem prohlížel facebook. Objevilo se mi selfíčko od Jirky...z této restaurace. Začal jsem se kolem sebe nervózné otáčet. Zahlédl jsem ho. Seděl tam s....Kristýnou. Ona mu něco říkala,ale on ji ignoroval. Pohledem zavadil na mě. Chvíli jsem se na něj díval,ale rychle jsem kdvrátil pohled protože přišel číšník s mým jídlem. ,,Kubo?" ozval se za mnou hlas Jirky. Otočil jsem se. Stál tam v celé své kráse. Nic jsem neříkal jen jsem nahodil nejistý pohled. ,,Kubo já..." nenechal jsem ho to doříct. ,,Jirko nech mě...běž si za Kristýnou...hledá tě" otočil jsem se zpět ke svému talíři. ,,Mě je to jedno...ať si mě hledá jak chce...já chci být s tebou" sledoval zem. ,,Jirko běž..prosím" zašeptal jsem. Smutně odešel. Nevím co to do mně vjelo..
Nevím proč jsem ho teď takhle odpálkoval,když jsem se kvůli němu celý měsíc trápil...Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu 😊
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení 💚
Vaše MenTeovka 😏
ČTEŠ
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]
Fanfiction,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě ne...