.2. Díky GEJMRe

1.9K 154 27
                                    

*Dnes*

Sedím v Zetku a čekám na Kubu....na youtubera,kterého osobně znám jen já. ,,Čau Jiřino" objevil se za mnou. ,,Hej víš jak jsem se lekl? To mi nedělej" položil jsem si ruku na místo,kde je srdce,aby to vypadalo,že jsem se vážně lekl. Jen se usmál a sedl si na židli naproti mě. ,,Tak začneme velmi originální otázkou" usmál se ,,jak se máš?" ,,Jako docela to ušlo..." snažil jsem se tvářit vážně ,,ušlo to do tý doby než...". Zvedl jedno obočí. ,,Než....si přišel ty" začal jsem se smát. ,,Haha" zasmál se. ,,Doufám,že si pochopil vtip" napil jsem se svého pití,které jsem si před jeho příchodem koupil. Nic neřekl,vstal a šel si pro pití. Za chvíli byl zpět. ,,Jirko? Mohla bych se s tebou prosím vyfotit?" přiběhla ke mně nějaká fanynka. ,,Jasně" vstal jsem a vyfotil jsem se s ní. ,,Mám tady pro tebe dárek" podala mi balíček ,,a mohla bych tě poprosit,aby si tohle předal GEJMRovi?". Vzal jsem si i druhý balíček se slovy: ,,Jasně rád mu to předám". Jen se usmála a odběhla pryč. Najednou mi v kapse začal zvonit mobil. Vytáhl jsem ho z kapsy a podíval jsem se kdo mi volá. Na obrazovce se objevilo: ,,Láska 💞".

(J- Já,K- Kristýnka)

J- Ahoj lásko

K- Jirko chci ti něco důležitého říct...

J- povídej

K- Jirko...už to dál nejde...je konec.

J- Jak konec?

K- Našla jsem si někoho jinýho...lepšího...sbohem

Zavěsila to,protože jsem stál zaražene jsem si sedl.

*Pohled Kuby*

Když začal volat tak se usmíval na všechny strany,ale úsměv mu postupně mizel. Nejsem blbej...něco se děje. Když skončil,zaraženě se posadil a díval se do blba. ,,Jirko? Co se stalo?" zeptal jsem se opatrně. ,,Ona se se se mnou rozešla" když to dořekl po tváři mu tekla slza. ,,Aha...to mě mrzí" řekl jsem potichu ,,a smím-li se zeptat proč?". ,,Prý si našla jinýho...lepšího než já" odpověděl potichu. ,,To bude dobrý uvidíš" kamarádsky jsem ho poplácal po zádech ,,najdeš si jinou...lepší". Nevím proč,ale když jsem říkal tahle slova začal jsem mít pocit,jako bych se svými vlastními slovy nesouhlasil. ,,Nenajdu" snižoval si sebevědomí. ,,Najdeš uvidíš" snažím se ho povzbudit. ,,Díky Gejmre" pošeptal. ,,Za co?" usmál jsem se. ,,Za to jak mě tady podporuješ..." podíval se na mě ,,moc si toho vážím". ,,Pro kamaráda cokoliv" znovu jsem se usmál.

,,A co videa ? Natočíme zase někdy něco?" snažil jsem se nahodit téma. ,,Jasně" poprvé se usmál...já to viděl! ,,Okey a co natočíme?" napadla mě tuna námětu na videa,ale nechám to na něm. ,,Mám chuť na Hide and seek...co ty?" navrhl. ,,Jako..docela jo" zasmál jsem se ,,takže máme plán na večer". ,,Ano asi máme no...." zarazil se a zadíval se za mne. Otočil jsem se a viděl jsem tu Kristýnu...sakra...tu Jirka vidět neměl...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :D
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení 💚💞
Vaše MenTeovka 😏

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat