.26. Byla to chyba...

1K 110 64
                                    

,,Ahoj GEJMRe" ozval se mi ze sluchátek Marwův veselý hlas. ,,Ahoj" snažil jsem se znít vesele,ale moc to nejde. ,,Jirka by tu měl být každou chvílí...připojíme se zatím na lobby ne?" navrhl. ,,Jirka?!" mám pocit,že se mi zastavilo srdce. ,,Ano Jirka...Král" zasmál se. ,,Neřekl si mi,že tu bude i on..." snažil jsem se to rozdýchat. ,,Promiň já ti to zapomněl napsat" zarazil se ,,Stalo se mezi vámi něco?". ,,Eh...ne" zalhal jsem mu. ,,Čau Márwe!" ozval se Jirka. Já byl zticha...tohle není dobrý nápad. ,,Ahoj" zasmál se ,,a Gejmřeje nepozdravíš?". ,,On tu je Gejmr? Aha" zarazil se. ,,Hoši já si musím něco jít zařídit...úplně jsem na to zapomněl" snažil jsem se to vymluvit ,,Promiň Marwe..domluvíme se jindy. Ahoj". Odpojil jsem se a vypnul počítač. Skočil jsem do postele a díval se na strop. Už teď mi chybí...

Napsal mi Kel0,jestli bych s ním nenatočil UHC runy. Přijal jsem pozvání a znovu zapnul počítač. Nevím jak,ale Kelovi se povedlo mi zlepšit náladu hned jak mě pozdravil. Běhal jsem po lobby a čekal až všechno připraví. Někdo mu pořád psal,zajímalo by mě kdo.

*Pohled Marwa*

Odpojil se a já tu zůstal jen s Jirkou. ,,Co mu je? Psal mi,že má volno.." nechápal jsem to ,,A pak jak jsem mu řekl o tobě se začal chovat divně...já to nechápu". ,,Neřeš to...Psal si Kelovi jestli má čas?" snažil se to zakecat. ,,Ne..myslel jsem si,že GEJMR bude hrát..." zakroutil jsem hlavou ,,Jdu mu napsat". Vzal jsem mobil a zapnul messenger. Vyhledal jsem Kela a napsal mu. ,,Kel0 nemá čas...už natáčí" oznámil jsem Jirkovi hned jak Kel0 odepsal. ,,S kým prosím tě" řekl Jirka znuděným hlasem. ,,Zeptám se ho..." napsal jsem mu druhou zprávu. ,,Počkej tady je Gejmřej...a Kel0" vykřikl jsem když jsem se jen tak podíval na monitor. ,,Hmm" Jirka zabručel. ,,On nás odmítl a šel točit s Kelem?" teď jsem se urazil ,,Pojď dáme UHC runy".

Napojili jsme se a zjistili jsme,že hrajeme proti GEJMRovi s Kelem. Uvedl jsem video a začali jsme hrát. Je tu konečný souboj a já mám za úkol zabít Gejmřeje,který tu zbyl bez Kela a já bez Jirky. Pustil jsem se do něho...ale měl lepší věci,takže vyhrál. ,,Sakraa" praštil jsem pěstmi do stolu. Ukončil jsem video a povídal jsem si s Jirkou.

*Pohled Kuby*

Dohráli jsme a Kel0 ukončil video. Ještě jsme natočili jedny ke mně a pak jsme si jen povídali. Kel0 musel odejít takže jsme se rozloučili a já vypnul počítač. Někdo klepal,šel jsem otevřít. Stál tam Jirka. ,,Co tu chceš?" řekl jsem hoodně hnusným hlasem. ,,Chci si promluvit" řekl s naprostým klidem. ,,O čem? Mezi námi je konec..už není o čem si povídat" chtěl jsem zavřít. ,,Ale já nechci,aby mezi námi byl konec" strčil nohu mezi dveře. ,,Ale já jo..." podíval jsem se mu do očí ,,Už ti nevěřím...byl jsem blbej,když jsem si myslel,že by to mohlo fungovat. Byla to chyba...sbohem". Zavřel jsem mu přímo před nosem...zavřel jsem dveře před osobou,kterou miluju. To nejdůležitější není to, že já chci jeho, ale to, že chci, aby on chtěl mě.


Wassup!
Táák tohle je oficiálně poslední kapitola téhle FF :)
Děkuju všem,kteří tuhle FF podporovali! Díky!
Doufám,že se vám tato kapitola a celkově i kniha líbila :)
Byl bych ráda,kdyby jste každý z vás napsali do komentářů váš upřímný názor na tuhle FF :)
Vaše MenTeovka :3
BTW.: Ještě jednou DÍKY za podporu :)

🎉 Dokončil/a jsi příběh MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO] 🎉
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat