.1. GEJMRe?

2.8K 184 30
                                    

*Před 2 roky* 

,,Jirko jdeš se mnou do toho nového knihkupectví na náměstí?" zeptá se mě Katka,která asi před 10 minutami přišla ke mně na návštěvu. ,,Jako...moc se mi nechce..." řekl jsem znuděně ,,ale půjdu s tebou". Vstal jsem ze židle a z postele jsem si vzal mikinu se svým logem. ,,Super" řekla Katka a nadšeně vyskočila. ,,Ale pod jednou podmínkou" obul jsem si svoje tenisky. ,,Jakou?" podívala se na mě a svoje rozpuštěné vlasy si stáhla do culíku. ,,Půjdeme se taky podívat do Senovážné 6" usmál jsem se na ni. ,,Tak oka no..." otevřela dveře a vyšla z nich. Vyšel jsem taky.  Zamkl jsem byt a seběhl jsem schody za Katkou,která už byla dole. Otevřela hlavní dveře a vyšla z nich. Pak jsem nečekaně vyšel já. 

Za pár minut jsme byli na náměstí. Vešli jsme do toho nového knihkupectví. Katka hned běžela k poličkám a vybírala si,kterou si koupí. Já moc čtení nemusím...já mám radši komiksy. Jen tak jsem si procházel uličky mezi poličkami,které byly přeplněné knihami. U každé poličky někdo stál a prohlížel si nějakou knihu. Asi po pěti minutách procházení se,jsem natrefil na poličku,která byla plná komiksy. Chytl jsem jednu do ruky a začal jsem si ji prohlížet...myslím,že to byl komiks o Batmanovi. Najednou si ke mně přistoupil  nějaký týpek a začal si prohlížet stejný komiks jako já. ,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě nepoznáváš Jiříku?" díval se na mě. ,,GEJMRe?" prohlížel jsem si ho. ,,Trefa Jirko" zasmál se ,,dostaneš zlatého bludišťáka".  ,,Co ty tu? " pořád jsem nemohl uvěřit,že tu stojím a mluvím s youtuberem,od kterého tvář teď znám jenom já. ,,Sháním nějaké komiksy o Batmanovi" odpověděl mi ,,ty?". ,,Vytáhla mě tu ségra" ukázal jsem na Katku,která zaujatě četla úryvek z nějaké knihy. Jen se usmál a začal si prohlížet další komiksy na poličce. ,,Nezajdeme na pitíčko?" odložil komiks zpátky do poličky. ,,Jasně" přikývl jsem ,,Katko jdu tady s..ehm...kámošem na panáka". ,,Okey" řekla a dál si četla. ,,A jak ti mám říkat?" vyšel jsem z knihkupectví. ,,Kubo" vyšel taky. ,,Okey" přikývl jsem. Vešli jsme do nejbližšího klubu. Sedli jsme si na barové židle a objednali jsme si panáka vodky.  Povídali jsme si o všem možném,od toho jak se máme až po novinky na YouTube. 

Asi po třech hodinách strávených s Kubou,jsme se rozhodli jít už domu. Dal mi ještě jeho číslo a já mu moje. Vyšel jsem z klubu a šel domů.  

Odemkl jsem dveře a vešel jsem do svého bytu. U počítače jsem našel papírek od Katky,na kterém psala,že už jela domů. Zmačkal jsem papírek a hodil jsem ho do koše. Rozhodl jsem se ještě natočit video. Sedl jsem si k počítači a zapnul jsem Minecraft. Zapnul jsem také teamspeak a začal jsem si volat s GEJMRem. Chvíli jsme si povídali a já pak zapnul nahrávání. ,,Ahojdá! Já jsem Jirka a vítám vás u dalšího dílu z miniher,ale dnes tu nejsem sám,ale jsem tu opět společně s GEJMRem...ahoj GEJMRe" uvedl jsem video. ,,Ahoj! Zdravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně..ahoj!" GEJMR taky pozdravil. 

Dotočili jsme to a natočili jsme video ještě k GEJMRovi. Když jsme dotočili,chvíli jsme si zase povídali a pak to vypnuli. Vypnul jsem počítač a protože byl už večer...nějak rychle to utíká. Šel jsem si do kuchyně udělat večeři. Uvařil jsem si špagety. Za pár minut byly hotové. Nandal jsem si je na talíř,který jsem si položil na stůl. Sedl jsem si na židli a začal jsem jíst. Dojedl jsem,talíř jsem dal do myčky a odešel jsem do pokoje. Sundal jsem si tričko a kalhoty,jen v trenkách jsem si vlezl do postele a přikryl jsem se peřinou. Ještě jsem se natáhl pro mobil a dal jsem si ho na nabíječku,kterou mám vedle postele. Lehl jsem si a za pár minut jsem usnul. 


Wassup!
Takže,mám tady první kapitolu do nové FF :D  
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka :) 

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat