.13. Počkat on...

1K 121 68
                                    

Tiše jsem ho sledoval..nevěděl jsem,jestli mám promluvit a tím si přivolat jeho pozornost,nebo ho nechat v tomhle stavu. Než jsem stihl něco říct,Jirka vstal a odešel. Vstal jsem a chtěl jsem jít z ním,ale někdo mě chytil za ruku. Rychle jsem se otočil a spatřil jsem tam Katku. ,,Co chceš?" vytrhl jsem si svou ruku z té její. ,,Chci se ti omluvit...na zprávu si mi neodpověděl,tak jsem tě chtěla zastihnout někde venku" sledovala můj každý pohyb. Nic jsem neřekl,jen jsem se otočil a chtěl jsem zase odejít,ale ona mi to nedovolila. Stoupla si přede mně a dívala se mi do očí. Ne...teď se to stane zase.. Přibližovala se a chtěla mě zase políbit. Rychle jsem uhnul a ona nějakým způsobem spadla na zem. Ona se mi chce omluvit a pak to udělá znova...what? Vstala,probodla mě pohledem a naštvaně odešla. Když kolem mně procházela,řekla: ,,Já si tě získám". 

*Pohled Jirky* 

Z parku jsem šel domů. Sedl jsem si k počítači a zapnul ho. Našel jsem nějaké nesestřihané video....s Kubou. Zapnul jsem ho a začal jsem ho stříhat. Když jsem to měl hotové a pouštěl jsem si ho,abych našel případné chyby,mi po tváři začaly stékat slzy. Slyšel jsem jeho dokonalý hlas,který mi tak nehorázně chybí. 

Video jsem vydal a chvíli jsem jen projížděl facebook. Přišla mi zpráva..od Katky. 


K: ,,Jirko nemohl by jsi prosím přijít?" 

J: Děje se něco?

K: Ano :( 

J: Co se stalo? 

K: Přijď a já ti to povím 

J: okey hned tam budu. 

Natáhl jsem na sebe mikinu a obul jsem si boty. Vyšel jsem z bytu a následně z domu. 


Za pár minut jsem byl u ní. Odemkl jsem si a vešel dovnitř. Seděla na pohovce a hlavu měla v dlaních. ,,Kat co se děje?" sedl jsem si vedle ní a chytl jsem ji kolem ramen. ,,Já to nedokážu říct" skočila mi do objetí a rozbrečela se ještě více,než brečela doposud. ,,Řekni to..uleví se ti" hladil jsem ji po zádech. ,,Já t..ti nechci ublížit" zašeptala. ,,Ono se to týká i mě?" zvedl jsem jedno obočí. ,,Trochu" sedla si a utřela si své mokré oči. ,,Řekni mi to" sledoval jsem ji. ,,No víš Kuba...." zasekla se ,,mě znásilnil". V ten moment se zase rozbrečela. ,,Počkat on... On tě..." nepobíral jsem to. Proč? Proč by to dělal? 



Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :D
Doufám,že se vám líbí :) 
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :) 
Vaše MenTeovka :3 

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat