.16. Nechápu nic...

992 120 27
                                    

   Byly tam.... Katka s Kristýnkou. ,,Co tu chcete?" sledoval jsem je a ony sledovaly mě. ,,Jdu za tebou" ozvala se Kristýnka a skočila mi do objetí. ,,Nech mě proboha" odstrčil jsem ji od sebe. Katka už stihla běžet za Kubou. Vběhl jsem do pokoje. Katka tam ležela nahá na Kubovi....stál jsem tam s otevřenou pusou. ,,Jiříčku pojď odsud" Kristýnka mě chytla za zápěstí a odtáhla mě pryč. 

*Pohled Kuby*

Do pokoje přiběhla Katka a skočila po mě. Odstrčil jsem ji od sebe,ale ona po mě skočila znovu. Shodila mě na postel a já se hlavou praštil do čela postele. Dále si pamatuji jen tmu. 

Probral jsem se nahý vedle Katky. Strašně mě bolela hlava a na polštáři byla kaluž krve,která vznikla díky mé poraněné hlavě. Vstal jsem,natáhl jsem na sebe triko a kalhoty. Chytl jsem se za hlavu a pomalu jsem šel ke dveřím. Neudržel jsem rovnováhu a svalil jsem se k zemi. Přiběhla Katka a pomohla mi vstát. Zavolala sanitku a sedla si vedle mě. Viděl jsem rozmazaně a hlava mě bolela čím dál tím víc. Katka pustila dovnitř sanitáře,přiběhli ke mně a já jsem jim pod rukama ztratil vědomí. 

Probudil jsem se v nemocničním pokoji. Vedle mé postele,spala Katka na židli. Otevřela oči a usmála se. ,,Ty už jsi vzhůru?" vyskočila. ,,Katko co se dělo před tím,než jsem se probudil v posteli?" sledoval jsem ji. ,,To teď není důležité...teď si důležitější ty" skočila ke mně a objala mě. Díval jsem se do stropu. Nechápu...nechápu nic...


Wassup! 
Mám tady pro vás další kapitolu :) 
Doufám,že se vám líbí :) 
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :) 
Vaše MenTeovka :) 

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat