Otráveně jsem dojedl své jídlo a zaplatil jsem ho číšnikovi. Vstal jsem od stolu a dal jsem se na cestu k východu. Abych mohl vyjít ven,musel jsem projít kolem stolu Jirky. Smutně se na mmě podíval. Pohled jsem mu opětoval a šel jsem domů. Cestou jsem přemýšlel o tom jak se to bude vyvíjet dále...mám Jirku rád,ale on se Kristýnky kvůli mně nevzdá..možná to byla chyba...možná se to ani stát nemělo. Pípl mi mobil,nová zpráva na messengeru. Zpráva byla od Katky. Stálo v ní: ,,Kubo? Nechtěl by si se mnou někdy zajít ven? Jirka nemá čas". No jasně,že nemá čas když je s tou svou Kristýnkou. Odepsal jsem jí na to toto: ,,Jasně :) Kdy a kde?". Odpověd přišla velmi rychle. ,,Tak hned teď a tam kde právě stojíš? ;)". Otočil jsem se, stála tam s mobilem v ruce a mávala mi. Došla až ke mně a objala mě. ,,Kam půjdeme?" zeptal jsem se jí. ,,Nevím do kavárny?" navrhla ,,nebo do Zetka". Ne do Zetka prosím ne...všechno by mi tam připomínalo Jirku. ,,Tak do té kavárny" usmál jsem se. ,,Fajn tak jdeme" zasmála se a oba dva jsme vyšli směr kavárna.
Došli jsme do kavárny,ve které podle Katky dělají fakt dobrou kávu. Sedli jsme si ke stolu. ,,Jo asi bych měla objednat,co si dáš?" vstala. ,,Cappuccino" usmál jsem se. ,,Okey hned jsem zpět" řekla a oděhla.
Vrátila se s mým cappuccinem a s jejím latté. Vzal jsem si svoje cappuccino a začal jsem pomalu upíjet. Povídali jsme si o všem možném od knížek až po naše vztahy. Zjistili jsme,že máme něco společného...jsme forever alone. Měl jsem pocit,jako by mi něco chtěla naznačit..něco ve smyslu: ,,Už tě nebaví být sám? Pojď ke mně" (lidi to zní jako takové ty reklamy :D poznd autorky). Ale to je jen pocit.
Proseděli jsme tam zbytek dne. Doprovodil jsem ji až před její dům. ,,Díky Kubo za super den" usmála se na mě. ,,Až to budeš chtít zopakovat napiš" mrkl jsem na ni. ,,Okey..ahoj" skočila mi kolem krku a dala mi pusu na tvář. What? Než jsem se stihl probrat byla pryč. Mávl jsem nad tím rukou a šel jsem domů.
Doma jsem ihned skočil do postele. Chvíli jsem přemýšlel. Za pár minut jsem usnul velmi tvrdým spánkem.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení
Vaše MemTeovka 😏
ČTEŠ
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]
Fanfiction,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě ne...