.19. Co se to tady sakra děje?

947 102 35
                                    

Odtrhli jsme se a začali jsme se na sebe usmívat. ,,A dám si ještě třeba...nějakou limonádu?" usmál jsem se ještě víc. ,,Okey" vstal a odešel.

*Pohled Jirky*

Šel jsem do kuchyně pro limonády. Už jsem je nesl za ním,ale zaslechl jsem jak na někoho křičí. Rozumněla jsem mu jen: ,,To není možné?! To..nemůže být pravda". Vešel jsem do pokoje. ,,Promiň Jirko já.." zarazil se ,,...já musím jít". ,,Ale kam?" to už neslyšel,protože doslova vyletěl dveřma pryč. Zaraženě jsem si sedl na postel a s limonádama v ruce jsem se díval na dveře.

Seděl jsem tam 10 dlouhých minut. Z koukání na dveře a přemýšlení,mě vyrušil Bax. Chtěl natočit nějaké to video. Přijal jsem to a zapl jsem počítač. Spojil jsem se s Baxem. ,,Čuus" ozval se,se smíchem. ,,Ahoj" odpověděl jsem suše...popravdě neměl jsem moc náladu. ,,Děje se něco Jirko?" zeptal se mě. ,,Ne nic..jdeme teda točit?" zakecal jsem to. ,,Jasný" řekl zaraženě.

Po třech hodinách točení máme dotočeno. Napsal jsem Kubovi...ale neodepsal mi..zkoušel jsem i volat..ale nezvedal mi to...co se mu sakra stalo?

Na dnešek mám domluvený video s Katkou. Nasadil jsem si kšiltovku na hlavu a natáhl jsem  si na sebe bundu a obul jsem si boty. Vyšel jsem z bytu a zamkl ho. Nandal jsem si do uší sluchátka a pustil si písničky. S písničkami v uších jsem šel za Katkou.

Byl jsem tam za pár minut. Zazvonil jsem a ona mě pustila. Když mě pouštěla,strašně divně se usmívala. Nepromluvili jsme spolu ani slovo a natočili je spolu nějaké to video...snažil jsem se tam tvářit veseleji.

Když jsme dotočili začala mě vyhazovat z bytu se slovy : ,,Vypadni už sakra". Co se to tady sakra děje?

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat