Doslova jsem hodil mobil na stůl a šel jsem do obýváku. Sedl jsem si na pohovku,asi 5 minut jsem se díval do vypnuté televize...po pár minutách jsem se rozhodl natáhnout ruku pro ovladač. Zapnul jsem televizi a nechal jsem tam to co tam hrálo. Zrovna tam hrál telleshoping. Prodávali tam nějaký mop,který je podle nich nejlepší na planetě. Ty jejich kecy mi začaly lézt na nervy,takže jsem to vypnul. Odplazil jsem se do ložnice. Skočil jsem do postele,vzal jsem si mobil do ruky a projížděl jsem si facebooku.
Nic zajímavého tam nebylo,jen se na Jirkovém profilu objevila další várka jeho selfíček s Kristýnou. Strčil jsem mobil do kapsy a vstal jsem z postele. ,,Potřebuji jít na vzduch" řekl jsem si pro sebe potichu a šel jsem se obout. Obul jsem se a natáhl na sebe mikinu. Do kapsy jsem si vzal klíče a vyšel jsem.
Šel jsem dlouho po chodníku. Ignoroval jsem lidi kolem,ignoroval jsem ten ruch od kterého se teď snažím dostat co nejdál to jde. Nějakým záhadným způsobem se mi povedlo to,že jsem prošel snad celou Prahu...protože jsem se dostal do parku,který byl na druhé straně Prahy. Nevím jak jsem to ušel a jak jsem tu trefil,když jsem vůbec nevnímal cestu.
Vešel jsem do parku. Kolem chodníku běhali psi se svými majiteli,děti si zde hrály hry a všude tu panovala pohoda a klid. Ano,přesně tohle místo jsem hledal. Sedl jsem si na lavičku,která byla co nejdál od lidí a začal jsem přemýšlet.
Někdo si ke mněnpřisedl. Ani se na mě nepodíval a ani nepromluvil. Měl na sobě červenou mikinu a...červenou kšiltovku s korunou. Chvíli jsem se na něho díval s otevřenou pusou. Nepoznal mě. Jen se upřeně díval lřed sebe,jako by na někoho čekal.
Za pár minit přiběhla Kristýna. ,,Co si mi chtěl zlato?" falešně se na něho usmála...to poznám. ,,Je KONEC " řekl rázně. ,,Cože?" zvedla jedno obočí. ,,Mám ti to říct po písmenkách?" řekl skoro bez citu ,,J-E K-O-N-E-C". ,,Jen počkej jak vykřičím celé republice co jsi zač...ty toho budeš litovat!" začala na něho křičet. Sedl si zpět na lavičku a hlavu si dal do dlaní a potichu řek: ,,Já jsem vážně idiot".
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka 😏
ČTEŠ
MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]
Fanfiction,,Máš dobrý vkus na komiksy Jirko" usmál se na mě ten týpek. Počkat?! On mě zná? ,,Ty taky" řekl jsem nejistě. Neznám ho...a on mě ano...what? ,,My se známe?" zeptal jsem se ještě více nejistěji. ,,Ano známe" zasmál se. Počkat..ten smích. ,,Ty mě ne...