.10. Nešlo to...

1.1K 125 33
                                    

*The sen*

Byl jsem v Zetku. Seděl jsem u stolu,u kterého jsem vždy sedával s Jirkou. Avšak dnes jsem tu nebyl s ním...na proti mně seděla Katka,která se strašně usmívala. Vstala a přešla ke mně. Obkročmo si na sedla a začala líbat..

*Konec snu*

V tu chvíli jsem se probudil. Co to proboha byl za sen. Vstal jsem a ze skříně jsem si vytáhl nějaké to oblečení. S oblečením v ruce jsem vešel do koupelny.

Vysprchoval jsem se a už oblečený jsem vyšel z koupelny. Byly 3 hodiny ráno..super. Sedl jsem si k počítači a vyhledal jsem nějaké to video,které čekalo na to,až ho sestříhám. 

Asi po třech hodinách stříhání jsem měl konečně hotovo. Na YouTube jsem nastavil,aby to vyšlo přesně ve tři hodině odpoledne.

Bylo přesně 6 a já dostal hlad. Udělal jsem si toasty. Poté jsem si své pracně udělané toasty dal na talíř a snědl je (tohle určitě nikdo nečekal😂 pozn.autorky). Pořád jsem nemohl z hlavy dostat ten sen. Co když se to vážně stane? Zatřepal jsem hlavou,abych se probral. Cinkl mi mobil. Zpráva od Katky. ,,Kubi šel bys dneska do Zetka? Budu natáčet s Jirkou a pak budu mít čas na tebe :) ". Ne...není tam napsané to co tam vidím...stejně se tomu nevyhnu. ,,Jasný :) Teď hned?". ,,Anoo". Už mi neodpověděla,asi už natáčí. Natáhl jsem na sebe mikinu a obul jsem si boty. Vzal jsem si klíče a mobil do kapsy. Vyšel jsem z bytu a zamkl jsem za sebou. Nadechl jsem se a vyšel jsem.

Šel jsem velmi pomalu,chvílemi jsem se chtěl i otočit a jít zpět,protože jsem tušil,že to dneska nedopadne vůbec dobře.

Asi za půl hodiny jsem byl u Zetka. Vyjel jsem po eskalátorech nahoru. Stál tam...a povídal si s Katkou. Když mě Katka zpozorovala,začala mi mávat a naznačovat ať jdu za nimi. Naznačil jsem ji,že ještě musím na záchod. Nešel jsem ale na záchod,ale zalezl jsem za nejbližší roh. Snažil jsem se domluvit sám sobě,říct si: ,,Tak teď tam nakráčím a na vše zapomeneme a bude vše jako dříve". Ale nešlo to..má odvaha tam jít,se rázem vytratila.

Zhluboka jsem se nadechl a vyšel jsem z rohu. Pomalu ale jistě jsem kráčel jejich směrem. Už jsem byl u nich. S Jirkou jsme si jen prohodili smutné obličeje,ale za to Katka mi skočila kolem krku. ,,Jsem ráda,že si přišel..dnešek bude suprový" vypískla. To si myslíš ty.. Sedli jsme si ke stolu. Všichni jsme mlčeli. ,,Eh..zajdu si na WC" Jirka vstal a odešel. Když jsme ho ztratili z dohledu...stalo se něco...co jsem na půl vůbec nečekal a na půl jsem tušil,že se to stane...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí 💚
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení 💚
Vaše MenTeovka 😏

MRKRÁL (Jirka Král a Gejmr) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat