INTRO!
=====
Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...
Mijn ouders zijn gescheiden op mijn 12e. Ik weet het dus nog best wel goed, maar het boeit me niet echt... Ik had mijn hoofd in die tijd wel bij andere zaken. Ik werd gepest. Omdat ik anders was. Omdat ik slim ben. Omdat ik wat dunner was dan anderen. Ik kon er niks aan doen. Het is mijn lichaamsbouw. Nu weeg ik iets in de 60... Er is 1 ding dat mij staande houdt op deze wereld... Namelijk; One Direction! 5 jongens die mij altijd kunnen opvolijken... Die niet eens weten dat ik besta.. En die ik toch nooit zal zien. Ik bedoel, ik kan niet naar hun concert omdat ik dus in een rolstoel zit. Die drukte kan ik niet aan. Mijn rolstoel past niet in de menigte en ik zal nooit over alle mensen heen kunnen kijken. Dus voor mij is het alleen maar dromen over mijn helden... Mijn ouders wonen in Amerika, waar we oorspronkelijk vandaan komen. Ik woon in Doncaster in Engeland. Ik was daar een keer op vakantie en wilde niet meer weg. Dus ik ben gebleven en heb hier een huisje gekocht. Ik zit hier op een school voor speciale meisjes. Omdat ik dus in een rolstoel zit. Ik vertel het verhaal liever niet. Tenzij ik je goed ken en ik heb een sterk vermoeden dat er iemand gaat komen die het komt te weten... De echte reden! Zelfs mijn ouders weten de echte reden niet. Zij denken dat ik een auto ongeluk heb gehad omdat een man dronken was. Ze zijn er verder niet op in gegaan... Gelukkig! Maar de echte reden kom je vast wel te weten!Xx Mia!
=====
HEYY! DIT WAS EVEN EEN INTRO STUKJE OM ERIN TE KOMEN... ELKE KEER ALS IK AAN HET BEGIN OF EIND MET DEZE GROTE LETTERS SCHRIJF, IS HET WAARSCHIJNLIJK EEN MEDEDELING:)
ALVAST BEDANKT VOOR HET LEZEN XXX
JE LEEST
Helpful (Harry Styles)
Fanfiction-Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...- Met dit verhaal wil ik zeggen dat iedereen wat van zijn/haar leven kan maken! Ookal ben je dik, dun, lang, kort, met een bril, beugel of...