5

454 16 3
                                    

5

==========

*Harry*

De deurbel gaat. Ik ren naar de deur en open hem. Daar staat.. Nou ja.. Zit Mia.

"Hey" Zeg ik met een lach.

"Hai" Zegt ze lief terug. Ik help haar om naar binnen te rijden en loop naar de woonkamer.

"Dus.. wat gaan we doen?"

"Ik dacht dat we misschien naar het park konden." Ze knikt en glimlacht. Ik pak het mandje dat ik heb ingepakt voordat ze kwam en loop terug naar Mia.

"Goed voorbereid zie ik?" grinnekt ze.

"Tja.. voor zo'n mooi meisje moet dat ook wel hè" knipoog ik. Ze giegeld.

"Zou je deze kunnen vast houden? Dan duw ik jou oke?" Ze knikt en pakt het mandje aan. Stiekem vind ik het wel leuk om haar rolstoel te duwen. Het is apart.

"Wordt je niet gezien door fans?" Ik schudt mijn hoofd.

"Ik weet een prive parkje waar alleen mensen die op een lijst staan mogen komen." Ik duw de rolstoel via de achterdeur naar buiten en wandel het pad af. We komen bij een grote poort. Mia fluisterd een "wow" waardoor ik meteen begin te glimlachen. Er staan bomen met roze bloesems voor de poort en een grote man met een klepbord.

"Hallo. Harry Styles. Ik sta op de lijst." Hij knikt en drukt op een knopje waardoor de poort open gaat.

"Succes Harry." Fluistert de man en hij geeft me een vriendschappelijk klopje op mijn schouder. Ik loop verder en stop bij een meertje. Daar zet ik de rolstoel op vergrendelen zodat Mia niet het water in rolt. Ik leg het rood, wit geruite kleed neer en pak de mand van Mia aan.

"Wil je op het kleed zitten?" Vraag ik. Ze knikt.

"Als dat niet te veel moeite is."

"Tuurlijk niet." Ik loop naar haar toe. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik til haar in BrideStyle op. Met mijn ene arm bij haar benen en mijn andere arm bij haar rug. Zachtjes zet ik haar op het kleed.

"Dankje." Glimlacht ze. Ik ga naast haar zitten en pak het mandje uit. Aardbeien met chocoladesaus, brownies, kleine muffintjes en verse zelf gemaakte limonade. Ze kijkt met open mond toe.

"Heb je dat allemaal zelf gemaakt?" Vraagt ze verbaasd. Ik knik trots.

"Dat is zo lief!" Ik biet haar een muffintje aan en ze pakt er één.

"Je bent nergens allergisch voor toch?" Ze schudt haar hoofd.

"Niet dat ik weet." Grinnikt ze. Ze neemt een klein hapje van de muffin. Ze kijkt me met grote ogen aan.

"Wat is er? Niet lekker?" Vraag ik verbaasd.

"Jawel! Dit zijn de lekkerste muffins die ik ooit heb gehad!" Roept ze blij.

"Ik wist niet dat je zo goed kon bakken" lacht Mia. Het warme zonnetje schijnt op haar gezicht, haar haar wappert in het zachte windje en het geluid van de fluitende vogeltjes omringt ons. Een paar eendjes komen waggelend naar ons toe.

"Zelfs de eendjes vinden je leuk." Zeg ik. Ze grinnikt even. Ze pakt een besje, die in de muffin zit, en steekt het uit naar het kleine eendje. Hij komt voorzichtig naar ons toe lopen en pikt het besje uit haar hand. Het eendje waggelt weer terug naar zijn groepje en duikt het water in. Mia eet haar muffin verder op. Ze giechelt in zichzelf.

"Wat is er?" Vraag ik lachend.

"Nee niks." Glimlacht ze terug.

"Wel er is wat... Vind je het niet leuk of wil je dit niet? Wat is er?" Vraag ik. Ik kijk haar verwachtingsvol aan.

"Het is gewoon... Dat nog nooit iemand zo veel moeite voor me heeft gedaan en dat vind ik gewoon raar. Ik dacht.. Nou ja.. Dat niemand om me gaf.." Zegt ze zuchtend. Ik schrik even... Ze denk dat niemand van haar houdt? Maar haar ouders dan? Ik besluit er niet op in te gaan.

"Luister Mia... Ik weet niet wat je allemaal in je mooie hoofd haald, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die super veel van je houden..." Ik kijk naar mijn handen. "Waaronder ik." Mompel ik erachteraan.

"Wat zei je?"

"Niks." Zeg ik snel.

"Jawel! Je mompelde iets."

"Ik zei... Waaronder ik..." Ze kijkt geschrokken op. Ik wist het... Nu heb ik het verpest... "Het spijt me. Ik wilde je niet.." Mia onderbreekt mijn zin.

"Je zegt dus.. Dat jij van mij houdt?" Ik knik zacht. "Dankje..." Fluistert ze.

"Waarvoor?"

"Dat je me bijzonder laat voelen... En dat je zo lief voor me bent en me helpt... Gewoon dàt je er bent." Meteen krijg ik de grootste glimlach ooit op mijn gezicht. Ik ga iets dichter bij haar zitten, pak een aardbei en dip hem in de gesmolten chocolade. Ik laat het chocolade afdruipen zodat het niet lekt.

"Hier." Zeg ik lachend tegen Mia. Ze doet haar mond open en bijt een stukje van de aardbei af. Er zit een klein beetje chocolade bij haar mondhoek. Ik veeg het met mijn duim weg. Op haar wang laat ik mijn hand rusten. Ik kijk in haar mooie chocolade bruine ogen. Haar haar wappert in de wind en er verschijnen kleine blosjes op haar wangen. Langzaam leun ik naar haar toe. Mia leunt ook iets naar voren. Zachtjes voel ik haar zachte lipjes op die van mij. Ik glimlach in de kus. Mia merkt het en prikt in mijn zij. Ik grinnik even en trek dan weer terug.

"Je bent echt leuk." Fluister ik. Ze kruipt iets dichter naar me toe en ik trek haar tussen mijn gebogen benen. Ze leunt met haar rug tegen mijn borst. Ik pak nog een aardbei en laat hem, zonder chocolade dit keer, boven haar mond hangen. Ze hapt hem af. Lachend kijkt ze naar het meertje. De eendjes kwekken zachtjes met de fluitende vogeltjes mee. Niets kan deze dag verpesten!

==========

Heey! Lang niet geüpload! Maarrr.... VAKANTIEEEE!!! Duuuss ga ik lekker veel uploaden! Niet alleen dit boek maar ook mijn andere 3 boeken:

-The Special Girl (Louis and Harry Fanfic)

-Houden van... (Niall Fanfic)

-Little Girl With A Big Heart (Liam Fanfic)

Duss pleassseeee lees die ook!!

Xxx hou van jullie! Mijn lieve lezers! xxX

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu