12

317 16 3
                                    

HOOFDSTUK 12.

*Harry*

"Dus... Whatsupp?" Lacht Mia.

"Ik wilde je gewoon graag zien" lach ik terug naar haar. Ze knikt.

"Ik wilde je nog even bedanken voor gisteren! De afgelopen dagen waren de beste van mijn leven. Mijn ouders durfden nooit met me naar een attractiepark dus dank je!" Zegt ze lief.

"Fijn dat je het leuk vond." Even slik ik. Het is nu of nooit.

"Mia.. Ik weet dat het snel is, maar ik vind je echt heel leuk. Ik denk alleen nog maar aan jou, de manier waarop je lacht, de manier waarop je praat. Zo lief en schattig." Ik haal even adem. Mia krijgt kleine roze blosjes op haar wangen.

"Misschien vind jij mij wel helemaal niet leuk.. Maar ik wil wel dat je dit weet." Ik slik. Waarom zegt ze niks terug... Kut, ik heb het verpest.... great.

"Harry, eerst vond ik je alleen leuk omdat je in One Direction zit, als een fan, maar je bent echt het beste wat me is over komen. Je bent anders.. Gewoon zo lief en het boeit je niet eens iets dat ik in een rolstoel zit..." Dit maakt me zo gelukkig! Ze zucht even.

"Ik vind jou ook leuk." Mijn hele wereld kleurt! Ze vind mij leuk? om wie ik ben!!! Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik kan het niet onderdrukken. Ik til haar uit haar rolstoel en draai haar in het rond. Snel legt ze haar armen om mijn nek. Als ik gestopt ben met draaien, kijk ik in haar ogen. Ze stralen zo veel emotie uit.

"Je maakt me zo gelukkig." Fluistert ze. Haar adem kriebelt in mijn oor.

"Jij mij ook." Lach ik. Ik plant een kus op haar lippen.

==========

Sorry dat het zooooo verschrikkelijk laat is... Ik had het heel druk en krijg het nog drukker. Dus ik probeer zo veel mogelijk te uploaden, maar sorry als het een keer niet lukt! X

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu