9

368 17 0
                                    

HOOFDSTUK 9.

*Harry*

Als ik klaar ben met aankleden en ik weer terug naar mijn kamer loop zie ik Mia zitten. Ze zit op bed en kijkt naar haar handen. Zachtjes loop ik richting haar en kruip vanaf de andere kant van het bed naar haar toe. Ik sla mijn armen om haar middel. Lachend kijkt ze op.

"Klaar?" Vraag ik. Ze knikt. Ook in makkelijke kleren ziet ze er geweldig uit. Ze is geweldig. Ik til haar op, loop de trap af en zet haar in haar rolstoel. Ik rij haar richting de tafel en we eten ons ontbijt op. Als we klaar zijn zet ik haar op de bijrijdersstoel in mijn auto en zet de rolstoel achterin. Dit wordt vast leuk.

"Harry! Zeg nou waar we heen gaan!" Ik schud mijn hoofd.

"Dan is het geen verrassing meer!" Ze zucht extra luid en kijkt blij om zich heen. Als we aankomen bij de bestemming valt haar mond een stukje open.

"Whatsupp??" Vraag ik terwijl ik de rolstoel uit de kofferbak haal.

"Hier ben ik niet meer geweest sinds mijn 4e en toen kon ik nog niet overal in omdat ik veelte klein was!"

"Vind je het wel leuk dan?" Uitbundig knikt ze ja. Ik help haar in de rolstoel en rij haar vooruit. We lopen het park binnen. Overal zie je gillende en blije mensen. Attracties en etenskraampjes vullen het park. Dit is het grootste attractiepark in Engeland en ik heb gezorgd dat Mia overal in kan.

"Je hoeft je geen zorgen te maken om de fans, dat is geregeld. Dus waar wil je eerst in?" Vraag ik blij. Ze wijst een langzame maar leuke attractie aan. 'De Rups' noemt iedereen het. Het is een lange kar die op elkaar aansluit. Vaak gaat er ook een overkapping over heen. We hoeven niet in de rij te staan want het is vandaag niet zo heel druk. Ik zet haar in het karretje en ga naast haar zitten.

"Dank je Harry! Je bent de beste." Glimlacht ze. De rups begint te draaien. Het is leuk! Blij pakt ze mijn hand en knijpt er zachtjes in. Glimlachend kijkt ze me aan. Als de rups wat zachter begint te gaan trek ik haar tegen me aan. Ze leunt met haar hoofd op mijn schouder. Als de rups is gestopt, Mia terug in haar rolstoel zit en we weer verder lopen komt er een meisje van onze leeftijd aan lopen.

"Omg! Jij bent toch Harry Styles?!" Roept ze.

"Harry??" Zegt Mia bang.

"Het is oke, Mia.. Rustig." Nog steeds kijkt ze me bang aan.

"Ja dat klopt. Zou je ons met rust willen laten? We willen graag even alleen zijn." Ze knikt en wilt weglopen. Ze draait zich nog even om.

"Ben jij Mia Sugger?" Vraagt ze. Mia knikt zacht.

"Mia! Wat leuk je weer te zien! Ik ben Lisa! Ken je me nog van school?" Weer knikt Mia.

"Mia ken je haar?" Vraag ik zacht.

"Dit is Lisa. Ik zat bij haar op school." Aan haar gezicht te zien weet ik al precies wie ze is. Woede propt zich op in me. Hoe durft Lisa nog bij haar in de buurt te komen!! Zo snel als ik kan draai ik de rolstoel om, om vervolgens weg te lopen.

"Sorry. Maar als ik nu bleef staan, had ik haar kapot gescholden!" Zeg ik tegen Mia. Ze grinnikt.

"Laten we het gewoon vergeten oke?" Ze knikt. Ik loop verder. We genieten van de dag en denken verder niet aan Lisa...

==========

Heeey! Omg! Morgen ga ik naar de opticien en dan gaan ze kijken of ik lenzen kan! So exited! Omg... Haha okee wilde dat ff zeggen! Doei xxx

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu